LG Lollipop το τραγούδι της επικοινωνίας

by 17:32 6 Φώναξαν





το κακό έχει παραγίνει κουράστηκα να μη βρίσκω προϊόντα στην Ελλάδα επειδή κυκλοφορούν μόνο στην Ασία και φυσικά δεν έχω καμία όρεξη να αγοράζω από το internet....
Μετά το Amnia Haptic Pop της Samsung που δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα βλέπουμε να μην κυκλοφορεί και το δημοφιλείς Lolipo απο την LG της Κορέας....

Η τόσο παραμελημένη στην Ελλάδα LG είναι ένας απίστευτος κωλοσός της Κορέας, ωστόσο στην Ελλάδα δεν έχει προβληθεί τόσο πολύ όσο θα έπρεπε.... Με τα πολλά η LG έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο θέμα Marketing και διαφημίσεων στην Κορέα και γενικότερα στην Ασία... Φυσικά και γι αυτό θέλω να αγοράσω αυτό το κινητό που δεν έχω ιδέα τι περιέχει.



Το Lollipop το συνάντησα χάρη στον Oni και στον Neverlandean που μου έμαθαν και τους Big Bang και φυσικά τη διαφήμισή του κινητού Lolipop. Για πρώτη φορά γίνεται η παρουσίαση νέου συγκροτήματος μέσα από μια διαφήμιση. Έτσι μαζί με τους Big Bang κάνουν το ντεμπούτο τους το αδελφό γυναικείο (και αγαπημένου μου) συγκρότημα 2ΝΕ1.





Ενώ ακόμη μάθαινα την κορεάτικη ΠΟΠ σκηνή και προσπαθούσα να διαχωρίσω τα χιλιάδες συγκροτήματα...η LG αποφάσισε να να επαναλάβει την πολύ πετυχημένη συνταγή της προηγούμενης διαφήμισης αλλά αυτή τη φορά στην Κϊνα. Έτσι αντί να έχουμε ντεμπούτο νέου γυναικείου συγκροτήματος έχουμε ντεμπούτο νέου ανδρικού συγκροτήματος και μάλιστα απο την Κίνα. Έτσι δημιουργήθηκε η κινέζικη εκδοχή του Lollipop. Έτσι έχουμε τις F(X) απο την Κορέα μαζί με τους ΜΙC να τραγουδάνε Lollipop....



Οι μήνες περάσαν και πάνω που ηρεμήσαμε...έρχεται και τρίτη διαφήμιση αυτή τη φορά μόνοι τους Oi Big Bang αναζητούν μια κοπέλα για την διαφήμιση του Lollipop...Δεν φτάνει που ποτέ δεν θα γίνω αυτό το κορίτσι...αλλά δεν βλέπω να πουλιέται και το κινητό στην Ελλάδα...για κανένα λόγο...




Πάρτε και μια φωτογραφία του μωρού που αγαπάω απο τους Big Bang...sigh.,..


Σε ένα μήνα έχω γενέθλια... κανονίστε να μου τον στείλετε πακέτο.





Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

6 Φώναξαν:

Stratos Bacalis είπε...

Η LG όπως και όλες οι κορεάτικες εταιρίες φτιάχνουν και πολυάν τα περισσότερα κινητά τους μόνο στην Ασία, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά. Δεν ενδιαφέρονται ούτε καν για Ευρώπη και Αμερική, πόσο μάλλον για την Ψωροκώσταινα.

ΥΓ τα χρωματιστά σου γράμματα ΔΕΝ διαβάζονται, λυπήσου μας

Geo είπε...

Καλά όλα αυτά αλλά δεν μας είπες τι το ιδιαίτερο έχει πια αυτό το κινητό για να θέλεις τόσο να το αγοράσεις; Επειδή και μόνο κάτι teenies χωροπηδάνε και τραγουδάνε για γλυφιτζούρια;

Επίσης θα συμφωνήσω για τα χρωματιστά γράμματα... Χ(

Unknown είπε...

Τα μάτια μου, κακούργα! :P :P :P

Nevertheless,το ξέρω κι εγώ, το ξέρεις κι εσύ και το ξέρουν όλοι όσοι ασχολούνται ότι η ηλεκτρονική αγορά της Ασίας έχει τρελές διαφορές με την δική μας και την αμερικάνικη κυρίως λόγω νοοτροπίας και όχι μόνο λόγω μεγέθους. Και η αμερικάνικη είναι τεράστια αγορά αλλά ποτέ δεν είδε ούτε το combo Playstation 1+2 ούτε και την τραγική πλειοψηφία των ηλεκτρονικών gadgets που κυκλοφορούν ανά μήνα.

Ανώνυμος είπε...

zaxarono ki ego kainourio kinitaki alla i mpakatela moy einai to mono kinito pou otan to xano/ksexnao epistrefete piso!!!!!!!!

Erisadesu είπε...

όποιος με αγαπάει βρίσκει τρόπο για να διαβάσει το ποστ μου ...άρα με αγαπάτε και ξέρετε κάτι εγώ σας αγαπάω περισότερο....

Να πω την αλήθεια αγοράκια μου
δεν το ήξερα ότι γίνεται αυτό μου ανοίξατε τα μάτια σας. Συμβιβάζομαι λοιπόν....


Βορέας θέλω να το πάρω Επειδή και μόνο κάτι teenies χωροπηδάνε και τραγουδάνε για γλυφιτζούρια

Κοριτσάκι μου αυτό συνέβαινε με το πρώτο κινητό μου...Νομίζω ότι ειναι καλύτερα να κρατήσεις αυτό που έχεις μια που έχει το καλύτερο αντικλεπτικό σύστημα.

KitsosMitsos είπε...

Ο μόνος φόβος του να το αγοράσεις από ίντερνετ είναι ότι δεν θα έχει καμία κατανοητή για τους κοινούς θνητούς γραμματοσειρά :P
Αλλιώς το ebay να'ναι καλά!