Σκατά στα Φεστιβάλ

by 11:19 15 Φώναξαν
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία Ηot Beez η οποία και διοργανώνει το Fly Beyong Φέστιβαλ για τα ονόματα που θα φέρει. Αυτό το φεστιβάλ απευθύνεται σε πολύ διαφορετικό κοινό. Έχει μεγάλη ποικιλία και διαφοροποιήσεις για τόσες λίγες ημέρες που κρατάει αλλά ωστόσο είναι αρκετά καλό αυτό που συμβαίνει.

Το κακό με τα φεστιβάλ είναι ότι γίνονται καλοκαίρι, κακό για μένα δηλαδή και για όλους όσους δουλεύουν στον κλάδο του τουρισμού επειδή δεν μπορούμε να τα δούμε. Το κακό με αυτό το φεστιβάλ είναι ότι θα γίνει καθημερινή όποτε ακόμη και με μια extreme αναχώρηση με αεροπλάνο προς Αθήνα δεν είναι δυνατή καθότι ως γνωστών εμείς του τουρισμού το καλοκαίρι δουλεύουμε όλη μέρα. Καλά όχι όλοι αλλα αρκετοί.
Έτσι ετοιμάστηκα να γράψω ένα μακρύ ποστ που να βρίζω και να καταριέμαι όλους αυτούς που διοργανώνουν φεστιβάλ το καλοκαίρι και ειδικά της καθημερινές επειδη απλά εγώ δεν μπορώ να πάω. Βασικά κουράστηκα να χάνω συναυλίες επειδή απλά δεν μπορώ. Αν ο κόσμος ήταν πιο ιδανικός θα μπορούσα να πάρω ρεπό και να κάνω όλα αυτά που θέλω. Αλλά δυστυχώς ο κόσμος της Λίζας δεν είναι και τόσο ιδανικός.

Έτσι για ακόμη μια φορά η Λίζα δεν θα πάει στην συναυλία:

18 Ιουλίου :

Tori Amos

Εντάξει ότι και να πω είμαι πολύ λίγη για να μιλήσω για την μουσική της ιδοφύια.
Για μένα είναι η Νεράιδα της ηλεκτρονικής μουσικής (αν είναι αυτό το είδος της μουσικής της). Η κοκκινομάλα θεά μου με την Αερική φωνή. Όσοι δεν τη ξέρουν να φροντίσουν να τη μάθουν.

Air



Λοιπόν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που η Κέλη έβλεπε τα αστέρια και ο Sexy Boy πετούσε στους ουρανούς. Οι Air εξελίχθηκαν σε δύο άνδρες της Γαλλικής House - Pop - Funky
ή ότι είναι αυτή η τέλεια ηλεκτρονική σκηνή της Γαλλίας που δειλά δειλά εξελίχθηκε σε κάτι mainstream και έγινε ξεχωριστό είδος από μόνη της.

και τελικά οι James



που μας έκαναν το χατήρι να ξαναενωθούν και να εμφανιστούν στην χώρα μας. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους ευχαριστήσω γι αυτό που έκαναν. Εγώ νομίζω είμαι ο τελευταίος άνθρωπος στον κόσμο που έμαθε γι αυτό το συγκρότημα. Τα τραγούδια τους με ταξιδεύουν και είναι πιο κοντά στα δικά μου ακούσματα όσο τίποτα άλλο. Απλά τους λατρεύω.

Έτσι για ακόμη μια φορά θα κοιτάξω τις αφίσες θα δω τις διαφημίσεις του φεστιβάλ και με στεναχώρια, μίσος και μιζέρια θα σκεφτώ ότι δεν θα ακούσω ζωντανά ένα από τα παρακάτω:



Ελπίζω μόνο να έβαλα το σωστό βίντεο αφού δεν έχω ήχο.






τελικά όσο περνάει ο καιρός είμαι σίγουρη ότι θα πεθάνω ξενέρωτη.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

15 Φώναξαν:

veloz είπε...

kouragio.. skepsou na mimn eixes kai douleia.. eleftheros xronos alla oxi lefta gia na pas.. xeirotero, e?
filia

Neverlandean είπε...

Θα πεθάνουμε ξενέρωτοι Λίζα. Γμτ, θέλω να πάω!
Αν σου λείπει τίποτα από Tori πέρνα από μένα μια βόλτα. ;)

relative_stranger είπε...

εγώ πάλι, δεν μπορώ να πάω επειδή δεν έχω παρέα....

Nikos είπε...

Και εγώ ήθελα να πάω κλαψ σομπ!

Σε καλώ :

http://raptusr.blogspot.com/2007/07/mithra-radiant-mrf.html

Σε περιμένω! :-)

Neverlandean είπε...

Σκατά ήθελες να πας εσύ.

Erisadesu είπε...

Veloz θα είχα πάει και πάλι..

Neverlandean μωρό μου μπήκα είδα το βλογκ σου μετά απο πολύ καιρό και έπαθα μεγάλη ζημιά .. το δικό μου μοιάζει αθλιότητα μπροστά στο δικό σου.

Relative Stranger το έχω πάθει πολλές φορές απλά πάρτο απόφαση και πήγαινε μόνος.

Mr. F γιατί κάνεις διαφήμιση το βλογκ σου ?? οεο?

Neverlandean είπε...

Ναι Λιζάκι αλλά τα σχολιάκια για την Kelly δε με χαροποίησαν ιδιαίτερα...

Αθλιότητα rules.

Dannossiel είπε...

γώ ήθελα pink!!!stupid girls!!!

Neverlandean είπε...

Ναι δεν ήρθε ή μάλλον δε βγήκε η καλύτερη απ' όλους (για μένα πάντα).

:(

Erisadesu είπε...

Αφου ρε μωρό η Κέλυ είναι Κελέκι όπως λέμε και στα ποντιακά..
Δεν μπορείς να είσαι ροκ με τόσο ατσαλάκωτη εμφάνιση.

Vasilis είπε...

pou ise esi?

Erisadesu είπε...

εδώ ειμαι και σε μισώ θανάσιμα επειδή πήγες σε πολά φεστιβαλ

Neverlandean είπε...

Δεν είναι ροκ Λίζα συμφωνούμε. Για ποπ την υπολόγιζα πάντα. :)

mamba ...black mamba είπε...

oi james gia mia akomi fora itan
u-pe-ro-xoi.....!!!!!!!!!
krima pou to exases...
elpizw tin epomeni na ta katafereis

Erisadesu είπε...

ευχαριστώ black mamba...
τι να σου πω και εσύ με τον πόνο μας παίζεις??
αχ.. ούτε ένας δεν με καταλαβαίνει τελικά.. ούτε ένας...
πφ... κουράστηκα με τον ευατό μου.