Ποιο είναι όλοι αυτοί;

by 18:23 2 Φώναξαν
Όταν σκέφτομαι πόσο μεγάλος είναι αυτός ο κόσμος, κάνω μια μεγάλη εισπνοή κλείνω τα μάτια και ζαλίζομαι....Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα εκεί έξω που θέλω να μάθω και όμως δεν γίνεται να τα μάθω όλα... Δεν είναι δυνατόν να ασχοληθώ με όλα αυτά που θέλω και κυρίως να τα συγκρατήσω στην μνήμη μου...

Όσο μεγάλος είναι αυτός ο κόσμος τόσο μεγάλη είναι και η μουσική του. Πάντα βρίσκω κάτι και με κάνει να το ψάξω και μόλις το ψάξω μετά το ξεχνάω....μάλλον θα ξεχάσω και τον παρακάτω.

Αυτή την εβδομάδα έκανα μια βόλτα στο last fm... εκεί είδα τον Cookie να δηλώνει ότι θέλει να πάει στον IAMX οπότε ας ξεκινήσω το ταξίδι μου...

ΙAMX είναι το solo project του Chris Corner (όποιος και αν είναι αυτός) ο οποιός είναι ιδρυτικό μέλος των Sneaker Pimps (ότι τι; αυτοί είναι πιο διάσημοι τώρα;).
Ωραία...ας πάω λοιπόν να τον "ανακαλύψω" ... παώ λοιπόν last.fm δίνω το όνομα του... play similar artists και voila το πρώτο τραγούδι που ακούω από τον κύριο :


...και μένω μαλάκας.. τι είναι αυτό λίγο ebm, λίγο emo, λίγο electro λίγο ...τι θα γίνει με την νέα γενιά πότε θα ξεκολλήσει με αυτή την εμμονή με τα 80ς που τόσο μισώ... Μου αρέσει...Τι έχω πάθει... μου αρέσει... να ανησυχώ; Όχι πάντα μου άρεσαν αυτοί οι electro ήχοι αν λέγονται έτσι... για να δούμε κάτι άλλο από τον ίδιο κύριο...με ένα search για το συγκρότημά του πέφτω σε αυτό:


τέλειο ρε γμτ... όμως... που σκατά τους ανακαλύπτουν όλους αυτούς (Σκέφτομαι όσο ντύνομαι και κοιτάω το σκονισμένο ραδιόφωνο που έχει να παίξει κάτι αιώνες)....

Μπαίνω στο Facebook και εκεί βλέπω τον Wrong Guy να βάζει ένα βίντεο των Empire of The Sun....και ω θεέ μου τι ήχοι είναι αυτοί:



Θυμίζουν λίγο MGMT ή είναι ιδέα μου; Επόμενο τραγούδι τους:



οι Empire of the Sun αποτελούνται απο τον Αυστραλό Luke Steel των Sleepy Jackson και τον Nick Litlemore των Pnau (και πολλών άλλων συγκροτημάτων...) Είναι φρέσκο πράμα λέμε.. το πρώτο τους single βγήκε τον Αύγουστο του 2008, ενώ το album τους τον Οκτώβριο...να και κάτι που δεν έμαθα τελευταία. Για να ψάξω τους Sleepy Jackson τώρα...
εντάξει είναι πολύ διαφορετικοί απο τους Empire of The sun... και αυτός ο Luke Steel τι παράξενη ομορφιά που έχει...μου θυμίζει μπάσταρδο, έκφυλο, κολωπαίδι απο τα 60ς ...εντάξει τον θέλω λολ.



οι Pnau πάλι είναι πιο ηλεκτρονικοί και μας αρέσουν....τολμώ να πω:



και σίγουρα έχουν χιούμορ....



Σε κανένα μήνα ρωτήστε με για αυτούς που έγραψα....δεν θα τους θυμάμαι....δεν μπορώ να συγκρατήσω τίποτα στο σάπιο μου εγκέφαλο...δέχεται καθημερινά τόση data που θέλει μια ανασυγκρότηση...Που να καθόμουν να έψαχνα της Moody τα βίντεο που κάθε μέρα βάζει και ένα νέο συγκρότημα.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Leviathan είπε...

maresoun oi elektro ixoi!!!kalispera kai kala koulouma!!!!!:)

KitsosMitsos είπε...

Σπεύδω στα ακουστικά μου και πάλι!
Καλησπέρα.