Μπορεί ένας Ιάπωνας να φέρει την Άνοιξη;

by 22:26 2 Φώναξαν

Ένας όχι...σίγουρα....αλλά τρείς, τέσσερις;

Η χρονιά μας ξεκίνησε με την ανακοίνωση ότι ο Daigo Kobayashi για τους επόμενους μήνες θα κατοικεί στη Θεσσαλονίκη και θα αγωνίζεται για την ομάδα του Ηρακλή. Ενώ το πρώτο JMusic party της χρονιάς από την ομάδα Sakura Syndrome στο Cofix πραγματοποιήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου. Κάτι που με χαροποιεί επειδή αυτό σημαίνει ότι ίσως αυτή τη χρονιά τα party να είναι περισσότερα και πως όσο περνάει ο καιρός θα γίνονται και καλύτερα.


Λίγες ημέρες μετά καθώς σερφάρω αμέριμνη στο site του Last Fm, ανακαλύπτω ότι το Ιαπωνικό συγκρότημα των Mono έρχονται στη Θεσσαλονίκη. Στις 26 Φεβρουαρίου λοιπόν στο 8ball θα δώσουν μία και μοναδική συναυλία για το κοινό της πόλης. (κρίμα που η μέρα συμπίπτει με τη συναυλία του Ian Brown;)

Δεν νομίζω...επιλέγω να πάω στους Mono που είναι πιο γαμάτοι και πιο φθηνοί και πιο κοντά στο σπίτι μου ku ku ku ku (σατανικό γέλιο σε manga). Ωστόσο οι Mono έρχονται για μια και μόνο συναυλία και όχι για να εγκατασταθούν για αρκετό διάστημα στη χώρα μας.



Κάτι που κάνει ο Tomo μέλος των Soma 500 χιλιόμετρα νότια στην Αθήνα. Η Αθήνα έχει την τιμή να φιλοξενεί αυτό τον νέο καλλιτέχνη που έχει ξεκινήσει την καριέρα του στην Ευρώπη παίζοντας Visual Kei άγνωστο είδος για το ευρύτερο ελληνικό κοινό και διαδίδοντας την JMusic με DJ Sets. { μερικά τραγούδια που έχει στο my space μου θύμισαν λίγο πρώιμους Smashing Pumpkins}

(εντάξει...δεν έχω καλύτερης ποιότητας βίντεο τι να κάνω;)

Όπως για παράδειγμα έκανε στις 15 Ιανουαρίυ με τη πρώτη του εμφάνιση στο Skull Bar.

Έχω μεγάλες προσδοκίες γι'αυτό το συγκρότημα και ας μην ακούω αυτό το είδος μουσικής. Αλλά εδώ που τα λέμε δεν θα με χάλαγε να δημιουργηθούν Ελληνικά Visual Kei συγκροτήματα και ας μην τραγουδούν στα Ιαπωνικά.

Επιστρέφουμε στη Θεσσαλονίκη και σε έναν καλλιτέχνη που παρόλο που δεν μένει Ελλάδα εμφανίζεται αρκετά συχνά στη γειτονιά μας (τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο). Πλέον όλοι στην πόλη γνωρίζουν τον Hiroshi Watanabe ως τον Ιάπωνα Dj που έχει υπογράψει με την Ελληνική δισκογραφική Klik Records. Ωστόσο αυτό που δεν ήξερα εγώ είναι ότι τον ακολούθησαν και ο DJ Fumi Shatoshi και οι Dj Jun Yanabe & Enitokwa. Έτσι στις 7 Μαρτίου στο Club Vogue στη Θεσσαλονίκη θα έχουμε το Big in Japan Festival από την Klik Records και την Circo Entertainment.

Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 9 το βράδυ και οι καλλιτέχνες θα πλαισιωθούν με την ξεχωριστή εμφάνιση των Ινφο (όποιοι και αν είναι αυτοί) και Warm Up Dj Set από τον Aki Kneels της Circo Entertainment και resident του Club Vogue...(όποιος και αν είναι αυτός).


Για τον Watanabe-sama ξέρω ότι είναι απίστευτος και ότι απλά όσες ώρες και να παίζει δεν μπορούν να είναι αρκετές. Για τον Satoshi-san δεν ξέρω τι να πω, είναι γνωστός dj από τα 90s δεν έχει σχέση με τον Tomiie, και δεν έχω ακούσει ακόμα δουλειές του αλλά θα το κάνω απόψε.

Well...δουλειά μπορεί να μη βρήκα, το πτυχίο των Ιαπωνικών να μη το πάρω, στην Ιαπωνία να μην πήγα....αλλά τουλάχιστον έχω αρκετά πράγματα να χαίρομαι....
ねえ! ハチ公 。。。君はギリシャへいつ来ますか。私は君を待っています。


Βορέα αν είναι να το διορθώσεις
γράψτο στα ιαπωνικά επειδή εγώ
δεν έχω στο Pc μου.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Unknown είπε...

Επίσης το καλοκαίρι έρχονται στην Αθήνα οι Loudness. Μπορείς να δεις το αντίστοιχο θέμα στο βλογκ μου. Άντε κατέβα Αθήνα να τους δούμε. :P

BushidoCougar είπε...

Είχα πάει στο Big In Japan στην Αθήνα πριν κάποια χρόνια. Με μία λέξη μόνο, η βραδιά ήταν, τέλεια!

Watanabe \m/