Κάτι άλλαζει...

by 08:34 3 Φώναξαν
Το Σαββάτο όπως βάδιζα στην παραλία βλέπω κάτι να γυαλίζει "κοίτα να δεις που θα βρώ και ρολόι" σκέφθηκα. Βρήκα λοιπόν ενα πολύ όμορφο ανδρικό ρολόι που τώρα κοσμεί τον καρπό του πατέρα μου ( ο οποίος καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι).
Απλά αυτό το μικρό πραγματάκι μου άλλαξε την διάθεση. Είναι η τρίτη φορά που βρίσκω κάτι στην παραλία και έτσι λίγο το ηθικό μου ανέβηκε. Το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό μου είναι ότι άλλαξε η τύχη μου. Έτσι ένα αισιόδοξο αεράκι άγγιξε το πρόσωπό μου.
Η επιφύλαξη μου δεν μ' αφήνει να το ονομάσω άνεμο αλλαγής. Πλέον έχω γίνει πιο φοβητσιάρικο πλάσμα από ότι ήμουν. Κάθε φορά που κάτι καλό μου συμβαίνει χοροπηδάω και μετά κάθομαι και αρχίζω να κοιτάω καχύποπτα γύρω μου να δω από ποια μεριά θα μου έρθει κάτι κακό. Κάτι σαν Γκόλουμ έχω γίνει εντελώς. χαχαχα ευτυχώς που δεν είμαι πράσινη... Ακόμη.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

3 Φώναξαν:

Neverlandean είπε...

Κι εγώ έτσι ακριβώς Λίζα. ΓΜΤ δε γίνεται να απολαύσεις μια στιγμή ξένοιαστος, περιμένεις πάντα το χειρότερο! Λες "ωραία, μου έτυχε το καλό να δούμε τώρα πότε θα έρθει το κακό". :S

Το καλύτερο είναι να βρίσκεις λεφτά! Ένα πενητάευρω σου φτιάχνει τη μέρα.

the BluElephant είπε...

... όλα είναι ένας μεγάλος κύκλος... να χαιρόμαστε τις χαρές...και στις λύπες να θυμόμαστε πως καποια μέρα θα έρθει πάλι η χαρά ..

vampiria είπε...

Είναι κλασικό το φαινόμενο καλή μου! Κι εγώ το παθαίνω! Αλλά ξέρεις τι σκέφτομαι; Καλύτερα εκείνη τη στιγμή που το χαιρόμαστε, να το χαιρόμαστε με όλη μας την καρδιά, έστω για μια στιγμή! Να αφήνουμε τις αμφιβολίες για λίιιιιγο αργότερα! Ελπίζω να είναι όντως καλό σημάδι πάντως αυτό!Αλλά και να μην είναι πολύ θα το κάνουμε καλύτερο. Τι λες;

Φιλάκια