Καθαρή Σκατοδευτέρα

by 18:05 13 Φώναξαν
Λοιπόν, εχθές το ζώδιο μου έγραφε " Απώλειες θα αναστατώσουν της ζωή σας..." κρίμα που το διάβασα σήμερα.

Εγώ και το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας δεν τα πάμε καλά, εδώ και πολλά χρόνια μόνο μια φορά πέρασα καλά αυτή την ημέρα. Δεν ξέρω γιατί αυτή η γιορτή μου κάνει την δύσκολη και δεν μου κάθεται ποτέ.

Λοιπόν σαν παιδί την Καθαρά Δευτέρα σηκωνόμουν πρωί πρωί, φορούσα την ποντιακή στολή και ανέβαινα στο στρατόπεδο Στρεμπενιώτη στην Νεάπολη για να χορέψω ποντιακά με τους συγχορευτές μου αφού περίμενα να περάσει μία ώρα καθώς η μάνα μου μας συγκέντρωνε από νωρίς εκεί πάνω. Γυριζα στο άδειο σπίτι, ο πατέρας μου στο καφενείο, η μάνα μου στις εκδηλώσεις και ο παππούς στον γιο του. Έτσι μοναχικά κυλούσε η Καθαρά Δευτέρα ως το 1998.

Το 1999 πρώτο έτος στα ΤΕΙ δεν ήξερα και πολλά πράγματα τότε με βρήκε η Καθαρά Δευτέρα μόνη μου αφού όλοι μου οι φίλοι έφυγαν Χανιά, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. από εκεί και πέρα αυτή η γιορτή με έβρισκε πάντα άφραγκη στο ηράκλειο και έτσι δεν έκανα τίποτα παρά έμενα στην εστία μόνη μου και μίζερη.

Τον πρώτο χρόνο που επέστρεψα από το Ηράκλειο πέρασα μια τέλεια Καθαρά Δευτέρα αφού πήγαμε εκδρομή στα Σέρρας και ήταν υπέροχα, αν εξαιρέσεις την φωτογραφία στην οποία απεικονίζομαι να κατουράω στην έρημη φύση. Κρίμα που δεν έχω σκάνερ να την ανεβάσω.
Οι επόμενες γιορτές με βρήκαν στην Χαλκιδική είτε μόνη μου, είτε με φίλες μου που ήρθαν να με δουν και να κάνουν το τριήμερο μαζί μου. Μετριότητα.

Το 2006 η Eri κάνει την πρώτη της σχέση και αποφασίζει να περάσει το τρίημερο στην Ωχρίδα πηγαίνοντας εκδρομή με τον φίλο της. Εχμ... δυστυχώς χάνουμε την μητέρα του εκείνο το τρίημερο και έτσι στο ταξίδι πάει η μητέρα μου με την θεία μου. Πέρσυ πραγματικα΄δεν θυμάμαι τι έκανα, αλλά φέτος;;;

Φέτος κανόνισα να πάω το πρώτο μου ταξίδι με την Dannossiel στην εξωτική Βουλγαρία, όλα κανονισμένα και κλεισμένα χάρη στην εκδρομή που διοργάνωσε η θεία μου και μάνα της. Όλα τέλεια εκτός του ότι αρρώστησα, αλλά σιγά δεν θα αφήσουμε μερικές μύξες και μια μικρή υμιιπνευμονία να μας εμποδίσει; Όλα είναι σχεδιασμένα θα φύγουμε αύριο και θα πάμε το βράδυ στο 8ball της Βουλγαρίας να τα σπάσουμε, την Κυριακή σπα και κινέζικο, όλα έτοιμα....
Μέχρι σήμερα το πρωί, αφού πέρασε μια τρελή νύχτα προφητικών ονείρων στο σπίτι μας η οποία χτύπησε αυτή τη φορά και τους γονείς μου και εμένα, το πρωί συνειδητοποιώ ενώ πάω να μπω στο δεύτερο λεωφορείο ότι δεν υπάρχει πουθενά το πορτοφόλι μαγικό χαλί με το όνομα Παναγία Σουμελά.

Έτσι απλά έχασα ταυτότητα (την οποία είχα βγάλει πριν μια εβδομάδα και δεν πρόλαβα να ενημερώσω τις τράπεζες), το δίπλωμα οδήγησης ( στο οποίο είχα μια φωτογραφία όπου ήμουν γλυκιά και πανέμορφη, νομίζω την έχω δείξει στον Oni Sama ) και φυσικά τις κάρτες των τραπεζών. Χρήματα δεν είχα και να είχα δεν θα τα έκλαιγα.

Έτσι εγώ αύριο δεν θα πάω στην Βουλγαρία και η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σκοπό να το πω στην Dannossiel και να την αφήσω να πάει μόνη της αλλά τελικά το έμαθε και δεν θα πάει ούτε εκείνη.

Απλά είναι καρπικό αυτή η χώρα δεν με αφήνει να περάσω τα σύνορα της πραγματικά.
Ε και τέλος στεναχωρήθηκα πολύ επειδή ήθελα να το κάνω αυτό το ταξίδι το είχα ανάγκη, αντ' αυτού μου πρότειναν να πάω Νικίτι. Αλλά τι να κάνω εκεί ; Ακόμη προσπαθώ να ξεχάσω τα χαμένα χρόνια στον Μαρμαρά άσε που είμαι άρρωστη και θα γεμίσω μύξες τα σεντόνια τους.

Αυτά τελικά μπορώ να είμαι και πιο άτυχη.

Μήπως Narita μετά από αυτό το ποστ με λυπήθηκες και θες να γνωριστούμε αυτές τις ημέρες;
Μήπως Oni Sama, Neverlandean και Cookie να πάμε για Καφέ ντυμένες Drag Queens για να περάσουμε καλά αυτό το τριήμερο;

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

13 Φώναξαν:

oni είπε...

Egw Ka8ara Deytera oute xartaeto exw na petaksw oute tpt. K oloi me parathsane mono mou k kanonisan klassika me allous h' gyrisan sta merh tous :( MISW OLES TIS GIORTES. Mono esy me skefthkes twra snif k me sygkinhses k parolo pou den exw ka8olou lefta k 8a ksanaxw thn Tetarth, gia Deytera den exw problhma an boleyei k tous allous pou gkriniazoun. Paketo to xasimo proswpikwn eggrafwn. Edw pou ta leme den exases k to super taksidi. Mpliaks h Boulgaria.

Erisadesu είπε...

ναι ρε συ ονι αλλά θα ήταν το πρώτο ταξίδι που θα έκανα με την Dannossiel.

εντάξει εγώ είμαι μέσα για δευτέρα.

nikisot είπε...

kala sobarologeis????????
de 8a pas?????
re sy etsi mou erxetai na anebw panw

Cookie Basher είπε...

Το μόνο που με κάνει να μη βλαστημάω τη μέρα είναι που θα φάω χταποδάκι και λαγάνα. Μέχρι εκεί φτάνει ο εορτασμός για μένα.
Πάντως αν κατάλαβα καλά και το πρόβλημα είναι η ταυτότητα, μπορείς να βγάλεις ένα προσωρινό χαρτί από το αστ. τμήμα!
Για δευτέρα λέτε να το κάνουμε; Εγώ πάντως ντυμένος drag μέσα στα αστικά δε μπαίνω, εκτός αν έρθετε και με πάρετε (ντυμένοι κι εσείς) :Ρ

Erisadesu είπε...

moody τσακίσου έλα.

cookie το χαρτί που σου δίνουν είναι στα ελληνικά οπότε την τελευταία φορά που τσέκαρα οι Βούλγαροι δεν ξέρουν ελληνικά. ευχαρίστως να ερχόμουν απο εκει να σε πάρω, αλλά δεν έχω δίπλωμα πλέον.

Ανώνυμος είπε...

to diploma bgainei apo ta kep ,na ksereis ,dld polly poly poly brisimo,apo tote poy pigame me tin oikogeneia se mia erimia (gamistrona) na petaksoume aeto,oles oi allles k.deyteres mou exoun bgei psiloksynes,mallon me katarastikane

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη να περιμενουμε ανταποκριση με εσας μασκαρεμενους και μασκαρεμενες ως Drag Q?Δεν ειν κακο...δεν ειν καθολου κακο..

Οσο για το ταξιδι και την ατυχια...τωρα καταλαβαινω γιατι γκρινιαζεις...εχεις λογο.Τοσο γκαντεμια ε?Χμμμ...Πες του Oni ρε συ να σου κανει ενα ιαπωνικο εξορκσμο μπας και ισιωσεις.

Καλα να περασεις παντως Λιζακι μας
Σνιαφ σνιαφ

Rizobreaker είπε...

Όλα καλά σου πάνε σε λέω!!!
Μην αγχώνεσαι!!

Άντε και καλή Σαρακοστή!! ;-)

comingThrough είπε...

an thelete parte kai mena mazi sas!!! de ntithika sxedon katholou :(
ME to parapono exo meinei:(

maria λεμονατη! είπε...

τι επαθες βρε κοπελα μου κι εσυ; παντως λατρευω ιδεα να ντυθητε ντραγκ κουινς
λατρευω!

jg είπε...

mporeite na nti8ite drag queens kai allo vrady! den exei na kanei

xxx

Love and Poison είπε...

Υπάρχουν πολύυυυυυυυ χειρότερα...

υ.γ. αν πάτε Σαντάνσκι, κόψε ακόμα ένα εισιτήριο ;))

KitsosMitsos είπε...

Τι γκαντεμιά ήταν αυτή πάλι βρε συ. Τώρα που δέχτηκε η ντανιοσέλ να σε πάρει μαζί της...
Τουλάχιστον βρέθηκε άκρη με τα χαρτιά;
Τουλάχιστον δε χάνεις το καυστικό σου χιούμορ!
Καλησπέρα.