Anime Συναντήσεις

by 15:45 4 Φώναξαν
Αυτό το πόστ το αφιερώνω στον Narita επειδή για ακόμη μια φορά δεν τον γνώρισα. Όχι τίποτα άλλο αυτή τη φορά ήταν και ο Phantom Duck ήταν μαζί μας.

Λοιπόν εξηγούμε για να μη παρεξηγούμε, χθες είχμα τριπλή συνάντηση απο τα φόρουμ που έχω αναρτημένα στα μπάνερς στα δεξιά του blog, a.k.a anime//gr, animeplanet, animeclipse.

Για πρώτη φορά μαζευτήκαμε ταυτόχρονα και εντάξει απλά θα μπορούσα να γραψω σαν άλλη 15χρονη που γράφει στο ημερολόγιό της ότι περάσαμε υπέροχα. Αλλά φυσικά πουθενά ο Narita.

Συμπεράσματα απο το Meeting?
α. Αυτή η χώρα είναι πολύ μικρή για να έχει Internet.
β. Ότι αγγίζει ο Raziel είναι εγγυήση, κατεβάστε όπου δείτε το όνομα του στα Projects της animeclipse (βέβαια αυτό το ξέραμε απλά ήρθε η επιβεβαίωση απο 15 μεριές)
γ. Έμαθα όλη την ιστορία ... σχεδόν.. των τριών αυτών φόρουμ.

Το χάρηκα, απο την τσικνοπέμπτη δεν έχω κάτσει καθόλου, συνέχεια τρέχω πάνω κάτω,
γνόρισα πολύ κόσμο και πάλι, έκανα παρέα με πολύ καλά τυπάκια και σήμερα θα πάμε και στον πρώτο γάμο της χρονιά με την Dannossiel.

Κύριε Ναρίτα.... υποθέτω ότι δεν θα σε γνωρίσω ποτέ όποτε πλέον θα αρχίσω να πιστεύω σε ότι μου λένε οι άλλοι για σένα, ειδικά στο ότι έχεις έρθει απο τον Σήριο, ότι είσαι πράσσινος και ότι στην πραγματικότητα αυτός που έχουν δει όλοι είναι το avatar σου γιατί εσύ είσαι μια οντότητα χωρίς φυσική υπόσταση. Anyway σε αφήνω να χορεύεις γυμνός κάτω απο το φως της σελήνης παρέα με την μοναξιά σου.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

4 Φώναξαν:

Zealot Ape είπε...

ουχε χε!
Κάτι ξέρει το παιδί και σ'αποφεύγει ;)

Καρό συ μέρα![στα κινέζικα]

Unknown είπε...

μίλα μου για μένα
μ αρεσει

λολ

περα απο την πλακα μου διεφυγε..
τις αλλες φορες που πηγα εγω δεν ησουν εσυ.. φταιω;

Ανώνυμος είπε...

Εδω υπαρχει ενας ερωτας μεγαλος....και εσυ μιλας για κατι ανιμε μικρα????

Χουφτωστον...χουφτωστον!!!!
Ασχετο...Τσικνοπεμπτη τι φαγατε???Σουσι στα καρβουνα ελαφρως ψημενο 13 δευτερολεπτα?

Erisadesu είπε...

zealot : τα λέμε στο μσν εμείς τώρα.

narita : εγώ πάντως μια φορά για σένα μίλησα και έμαθα κάτι παραπάνω αυτή τη φορά για σένα, τουλάχιστον ξέρω ότι υπάρχεις και δεν είσαι φάντασμα, επίσης ο Phantom Duck ήθελε πολύ να σε γνωρίσει και πιο πολύ γι αυτόν στεναχωρήθηκα που δεν ήρθες.

γαμει bear δυστυχώς δεν μπορώ να την πέσω. βασικά θέλω να τον γνωρίσω γιατί ένα συγκεκριμένο άτομο μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον για την πάρτυ του, με αυτά που μου έλεγε και όχι το blog του. Το Blog του απλά τον κάνει τρομακτικό.