Διάλειμμα για διαφημίσεις

by 16:28 2 Φώναξαν
Πω πω.. έχω να μπω τόσο καιρό στο βλογκ μου που δεν ήξερα ποιο είναι το τελευταίο μου ποστ και όταν το είδα τρόμαξα λιγάκι...

Λοιπόν ας κάνουμε ένα διάλειμμα για διαφημίσεις...
Αλλά πρώτα να σας πω σε fast forward τι κάνω (αν και δεν νομίζω να πολυνοιάζεστε).
Μετά την χρεωκοπία της www.xl.com αποφάσισα να ασχοληθώ με τις σπουδές μου, το αποτέλεσμα είναι να έχει μπει η πτυχιακή μου σε ένα πολύ καλό δρόμο και να τις υπολείπονται μόνο 3 κεφάλαια για να ολοκληρωθεί.

Άρχισα να γεμίζω τον κενό μου χρόνο με Ιαπωνικές τηλεοπτικές σειρές... οπότε να περιμένετε και ανάλογες αναρτήσεις. Έχω κολλήσει πραγματικά άσχημα. Είδα και πολλά anime για τα οποία δεν ξέρω αν θα γράψω.

και τώρα ένα μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις....

ναι... τρώω μεγάλο κώλυμα με τις διαφημίσεις τι να κάνω... αλλά τώρα έχω φτάσει σε σημείο ψύχωσης... οπότε ας θάψω μερικές αφίσες που είδα στον δρόμο γιατί κάπου πρέπει να το πω θα σκάσω η πουτάνα...


1. Toyotomi - Mπορεί να μην είμαστε γνωστοί για τους γυμναστές μας...


Θυμάστε την επική διαφήμιση .. "Μπορεί να μην είμαστε διάσημοι για τους κατασκόπους μας ..."



αποφασίστηκε στις αφίσες να κάνουν και κάτι ανάλογο έτσι έβαλαν ένα sumoka να είναι στην αφετηρία στίβου έτοιμος για εκκίνηση και γράφουν.. "Μπορεί να μην είμαστε διάσημοι για τους αθλητές στίβου..." ή κάτι τέτοιο...
έτσι σε μια σειρά αθλημάτων έβαλαν τον σουμόκα... όμως τον έβαλαν και στους παράλληλους ζυγούς στην ενόργανη αντρών με το σχόλιο.. "Μπορεί να μην είμαστε διάσημοι για τους γυμναστές μας..." και έρχομαι εγώ η Lisaσμένη... και λέω...
αφού ρε φίλε διαφημιστή... αφού η Ιαπωνία δεν είναι διάσημη για τους γυμναστές της...
τότε αυτός ο Τσουκαχάρας ποιος είναι που υπάρχει και το σάλτο Τσουκαχάρα;??? Οέο??
Μήν είναι ολυμπιονίκης διάσημος και ακόμη πιο γνωστός για το άλμα που δημιούργησε;
Μην είναι αυτός http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsuo_Tsukahara

Μην είναι αυτός :


Μήπως δεν ήταν ο γιός Tsukahara που συμμετείχε στους ολυμπιακούς της Αθήνας;
και αφού δεν είναι διάσημοι οι Ιάπωνες για τους γυμναστές τους γιατί κέρδισαν χρυσό μετάλλιο στους ολυμπιακούς της Αθήνας;
και τότε ποιοι είναι όλοι αυτοί;



2. Capsis Hotel - Expect the unexpected

Ωραία έντυπη διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων Capsis... ναι έχω αδυναμία στο Capis ειδικά στους υπαλλήλους του ξενοδοχείου στην εγνατία. Έτσι χάρηκα που είδα μια τόσο όμορφη διαφήμιση... αλλά μόλις είδα την ατάκα Expect the Unexpected.. μου σηκώθηκα η τρίχα κάγκελο.

Έτσι ρωτάω τον κύριο διαφημιστή... την ιδέα την πήρε από την διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας ??? Μήπως είδε τη διαφήμιση στην εκπομπή του Tv Makedonia με τις αστείες διαφημίσεις ανά τον κόσμο; Εκείνη την διαφήμιση με τέσσερα αμάξια που τρακάρουν στη μέση του πουθενά στην Αφρική; Λέω εγώ τώρα... Γιατί αν την είδε.. τότε θα κατάλαβε ότι σε εκείνη την εταιρεία και σε εκείνη τη διαφήμιση η ατάκα αυτή ταίριαζε καλύτερα.

Αχ ήταν ωραία διαφήμιση, σε ένα σταυροδρόμι στη μέση του πουθενά.. σταματάνε 4 αμάξια από το πιο ακριβό στο πιο φθηνό, κανείς δεν αποφασίζει να περάσει τον δρόμο
οπότε ο ένας κάνει σινιάλο στον άλλον να ξεκινήσει και έτσι καταλήγουν να ξεκινάν όλοι ταυτόχρονα να και συγκρούονται.

Αλλά εντάξει.. αν κάνεις ένα μικρό google αυτό το quote υπάρχει παντού, οπότε δικαιολογείτε η χρήση του...


3. Johny Walker - Keep Walking...

Εντάξει... είμαι fun και δεν είμαι αντικειμενική τη λατρεύω την νέα τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση, όπου βλέπεις έναν άνθρωπο να περπατάει μέσα από την σύγχρονη ιστορία, ανά τους αιώνες, τις δεκαετίες και τα χρόνια... δεν μπόρεσα να βρω το βίντεο...

Απλά μου άρεσε το concept, η μουσική όλο το σύνολο. Ήταν και είναι φανταστική.

αυτά ήθελα να πω η ρουφιάνα και ησύχασα... πάρτε και μία ελληνική αστεία διαφήμιση.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

KitsosMitsos είπε...

Καταρχάς καλή επάνοδο σε ό,τι κι αν σχεδιάζεις!
Έπειτα για τις διαφημίσεις, απλώς λολ!!!

Orion είπε...

Χε χε. Μεγάλος ο πειρασμός, ε; Κουράγιο με τις σπουδές και καλό κάψιμο με τα άνιμε και τα λοιπά σου! :D