Η Λίζα και «οι Άλλοι»

by 13:16 1 Φώναξαν
Τις τελευταίες μέρες και για μερικές μέρες εθελοντικά συμμετέχω σε μια δραστηριότητα η οποία με φέρνει σε επαφή με διάφορα ήδη ατόμων. Κοινώς περνάω τα απογεύματα μου παρέχοντας πληροφορίες σε άτομα με διάφορες ηλικίες, με διαφορετικά επίπεδα μόρφωσης και φυσικά διαφορετικά πιστεύω…

Αυτό όμως που μου επιβεβαίωσε όλη αυτή η δραστηριότητα είναι το πόσο δημοφιλής γίνομαι ανάμεσα στα άτομα της τρίτης ηλικίας. Ανέκαθεν τα πήγαινα καλά με τους μεγαλύτερους (ωστόσο όχι τόσο καλά με τον παππούλη μου που τον βασάνιζα στα δύσκολα χρόνια της εφηβείας μου).

Όπως έχω πει όταν είσαι άνεργος το μυαλό σου κατεβάζει τρελές ιδέες σε ότι αφορά το θέμα «παράξενοι τρόποι για να κερδίζεις χρήματα». Έτσι σκέφτομαι μήπως ήρθε καιρός να εκμεταλλευτώ αυτό το καρμικό δέσιμο που έχω με την Τρίτη ηλικία; Όμως ποιος θα ήταν ο πιο πολιτικά ορθός τρόπος ώστε να κερδίσω χρήματα τίμια ;

Μετά από τις πρόσφατες εκλογές και την μεγάλη προσέλευση ατόμων αυτού του target group, το να γίνω πολιτικός είναι μια καλή ιδέα. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς το πόσο μετράνε οι απόψεις μου όταν συζητάω με τους μεγαλύτερους και ότι κάθε άντρας άνω τον 50 με βρίσκει ελκυστική (και δεν τον λέω αυτό επειδή είμαι ψωνισμένη αλλά επειδή το βιώνω συνέχεια). Ένα είναι σίγουρο εμένα στις ομιλίες του ΚΑΠΗ θα με προσέχουν περισσότερο από ότι τον Γιωργάκι.

Το να βρεθείς κοντά σε αυτά τα άτομα δεν είναι δύσκολο, το να αγγίξεις θέματα που τους αφορούν είναι ακόμη πιο εύκολο. Αυτό που είναι δύσκολο είναι πώς να τους κάνεις να σε ψηφίσουν και να σε προτιμήσουν στην θέση κάποιου άλλου τον οποίο πλέον ψηφίζουν από συνήθεια… Είμαι σίγουρη ότι εκεί έξω κάποιοι ψηφίζουν τον Βενιζέλο και τον Παπανδρέου από συνήθεια… Οπότε οι βουλευτικές εκλογές is out of the question… Για να περάσουμε στις δημοτικές εκεί υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός και φυσικά πότε δεν είναι σίγουρο το τι ψηφίζει κάποιος. Τουλάχιστον στην Νεάπολη ο δήμαρχος είναι ΠΑΣΟΚ επειδή άτομα τα οποία είναι συνήθως δεξιά… Ίσως όμως με καλή οργάνωση αυτό να γυρίσει προς όφελος μου… (μουχαχαχα)… Στη συνέχεια έχουμε τις ευρωεκλογές που ακόμη και αν μαζέψεις αρκετούς ψήφους το αν θα μπεις στην ευρωβουλή έχει να κάνει με τη παράταξη με την οποία κατεβαίνεις και όχι τόσο με τον αγώνα που κάνεις…

Κλείνοντας με το θέμα πολιτικών σκέφτομαι ότι τελικά είναι αυτός ένας πολιτικά ορθός τρόπος για να εκμεταλλευτώ αυτό το φυσικό ταλέντο που μου χαρίστηκε τόσο γενναιόδωρα; Γιατί και αυτός είναι μια άσχημη εκμετάλλευση αφού θα τους πουλάω ψέματα με αντάλλαγμα τους ψήφους τους. Το να τους κλέψω τα χρήματα και τις καταθέσεις μου φαντάζει πιο τίμιο.

Μια ακόμη δουλειά που θα μπορούσα να κάνω με άνεση είναι αυτή του χάρου. Πρώτον μου πάνε τα μαύρα και πάντα είχα ένα φετιχ με τα δρεπάνια. Δεύτερον τα γεροντάκια θα χαίρονται που θα με βλέπουν και θα μπορώ με άνεση να τους μεταφέρω στον απέναντι κόσμο…. Τώρα θα μου πεις πως γίνεται αυτό;;; δεν έχω ιδέα αλλά το να δουλέψω σε γηροκομείο είναι μια καλή αρχή δεν είναι;

Επίσης θα μπορούσα να δοκιμάσω την τύχη μου στον θρησκευτικό τομέα δημιουργώντας μια αίρεση. Ωστόσο οι έλληνες δύσκολα θα ακολουθούσαν έναν νέο θρησκευτικό ηγέτη… οπότε θα πρέπει να δοκιμάσω την τύχη μου στο εξωτερικό και σε χώρες στις οποίες το έδαφος είναι πρόσφορο για την δημιουργία νέων αιρέσεων και εκμεταλλεύσεως μεγάλων ηλικιών πχ.. Αμερική, Ιαπωνία, Ρωσία και πάει λέγοντας….Θετικό με αυτή την ιδέα είναι οι τεράστιες ποσότητες αφορολόγητων χρημάτων και το ότι θα μπορώ να φοράω χρυσά κουστούμια και άλλα φανταχτερά ρούχα με άλλοθι την πνευματικότητά του χαρακτήρα μου…

Ωραίες ιδέες ωστόσο καμία ρεαλιστική… Έχει κανείς να μου προτείνει κάποιο τίμιο τρόπο ώστε να εκμεταλλευτώ την καλή σχέση που έχω με την Γ. ηλικία, μια λύση η οποία να μη απαιτεί πτυχίο ιατρικής σχολής ή εθελοντισμό, πρέπει να πληρώνομαι γι’ αυτό που θα κάνω.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

Geo είπε...

Παροχή βοήθειας στο σπίτι σε άτομα τρίτης ηλικίας...; Όπως να τους φέρνεις τα φάρμακα, τους κάνεις τα ψώνια, να τους λες παραμύθια; Κάτι σαν baby siting με μεγαλύτερα μωρά...;