Mόδα είναι θα περάσει...

by 01:08 0 Φώναξαν
Καιρό έχω να γράψω κάτι...Ας γράψω σήμερα για τη μόδα που τόσο με προβληματίζει....Είναι γνωστό πως εγώ και η μόδα δεν τα πάμε και τόσο καλά. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο κάτι έχω αρχίσει να μαθαίνω και χάρη στην Angelira που τόσο λατρεύει τη μόδα μαθαίνω όλο και περισσότερα.

Τελευταία πιστεύω όλοι παρατηρήσατε πως οι Emo ανιτκαταστήθηκαν απο τους Hipsters και σύντομα θα φύγουν και αυτοί από την μόδα και κάτι καινούργιο θα έρθει... Αυτό όμως που μου κέντρισε το ενδιαφέρον είναι η επαναφορά των χοντρών φρυδιών που μας στέλνει κατευθείαν στην δεκαετία του 80 και σε υπάρξεις όπως η Κόνελη και η Μπρουκς. Πραγματικά ενδιαφέρον τάση γιατί πάντα μου άρεσαν τα μη βγαλμένα φρύδια ωστόσο η νέα γενιά κάτι κάνε
ι λάθος.

Δυστυχώς ή ευτυχώς ποτέ δεν μου άρεσε η μόδα της δεκαετίας του 80. Έβρισκα ενδιαφέρον  η ανθρωπότητα βρίσκει τρόπο να επανεμφανίζει στυλ περασμένων δεκαετιών με ένα μοντέρνο twist. Ωστόσο η νέα γενιά δεν μπορεί να καταλάβει την τότε μόδα και την μεταφράζει με έναν δικό της τρόπο. Τελευταία λοιπόν βλέπουμε νεαρά κορίτσια να ντύνονται σαν 50ρες συζύγους πλουσίων γόνων της Νέας Υόρκης....(κατηγορώ το gossip girl γι αυτό) Επίσης όταν υπάρχει κρίση σε μια χώρα η μόδα έχει την τάση να την ακολουθεί...όχι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο στην χώρα μας....

Λοιπόν πριν βγω εκτός θέματος θέλω να πω πως μερικές κοπέλες το έχουν το στυλ. Συνδυάζουν το μακιγιάζ με το χοντρό φρύδι τέλεια. Βάζουν σκιά τονίζοντας το φρύδι και όλο το βλέμμα τους και πραγματικά το αποτέλεσμα είναι σαν editorial σε περιοδικό μόδας....Αλλά μερικές απλά δε το έχουν...και τι να τους πεις τώρα; Πως σκατά καταφέρνουν αντί για έτσι:


να δείχνουν έτσι:






Τις βλέπω καθημερινά στη δουλειά και πιστέψτε με δεν είναι λίγες. Αυτό που θέλω να πω είναι προσοχή κοριτσάκια, το μολύβι μπορεί να είναι φίλος σας αλλά μπορεί και να αποβεί τραγικός εχθρός. Λίγο προσοχή στο πως βαφόμαστε γιατί μερικές έχουν αντρικά χαρακτηριστικά και με το τονισμένο φρύδι μοιάζετε με περισσότερο με τραβέλια παρά με γυναίκες.

Δοκίμασα και εγώ να τονίσω το φρύδι μου και να το αποτέλεσμα.


pic credit: www.troktikaras.com

Πόσο καύλα μπορεί να είμαι; Λέω να υιοθετήσω το λουκ ως μόνιμο. Πιστεύω θα το εκτιμήσουν στη δουλειά μου οι συνάδελφοι και οι πελάτες....στην τελική και εγώ απο το Κιλκίς είμαι.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία