Πολλά χρόνια πριν, όταν η Erisadesu δεν ήταν καν Erisabetsu είχε βρει στο μίνι μαρκετ της γειτονιάς της τα πρώτα ρυζομακάρονα τα οποία τότε είχαν μόλις κυκλοφορήσει από την Magie εκείνη την εταιρεία με τον πουρέ που εδώ και χρόνια την αποκαλούμε Maggi . Κάποια στιγμή όμως αυτά τα προϊόντα εξαφανίστηκαν από τα ράφια....και η φοιτήτρια Έρη για να καλύψει το κενό της αγόραζε κύβους Maggi και φιδέ για να κάνει Noodles...Αλλά σήμερα όλα άλλαξαν...γιατί πήγα στο Super της γειτονιάς με το σκεπτικό πως αποκλείεται η Maggi να ξανάφερε τα διάσημα της Noodles εδώ...Μαντέψτε ποιος έφυγε από το Super ευτυχισμένος...
ΝΑΙ ΕΓΩ!!! Γιατί κυρίες, κύριοι, Otaku και Weeaboo σήμερα ανακάλυψα πως τα Noodles με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ινδία είναι εδώ...είναι εδώ ο ζεστός χρυσός για τον οποίο άκουσα τόσα πολλά από ασιάτες Youtubers και ναι τα δοκίμασα....Ας αρχίσει η Μάχη!!!
Στην Μπλε γωνία, κατευθείαν από τα ράφια του Μασούτη αγωνίζονται τα Noodle Cup της Maggi με γεύση Κάρυ. Στην Κόκκινη γωνία μετά από μακρινό ταξίδι από την Κορέα και μικρό πέρασμα από τα ράφια του Εδώδιμον της Θεσσαλονίκης τα πιο καυτά Ramyun που έχετε γευθεί ποτέ στη ζωή σας από τη Παγκόσμιας γνωστής εταιρείας Shin Ramyun.
Να σας ενημερώσω πως τα Noodles μάλλον η σούπα με Noodles στην Κορέα λέγετε Ramyun, στην Ιαπωνία Ramen...αλλά για να είστε εδώ μάλλον το ξέρετε.
Ας αρχίσει ο αγώνας.
1. Εμφάνιση, βλέπουμε πως η προσπάθεια της Maggi Είναι πολύ καλή, το κουπάκι είναι πλαστικό και κοσμείτε από έναν κίτρινο δράκο...έτσι για να διαιωνίσουμε την γραφικότητα που μας χαρακτηρίζει όταν αναφερόμαστε σε κάθε τι Κινέζικο. Η Κορέα απαντάει με φωτογραφία του περιεχομένου και καλύπτει το προϊόν με πλαστικό. Εμφάνιση Ισόπαλία...
2. Καπάκι, το καπάκι είναι σημαντικό στις συσκευασίες καθώς σε κάποιες εταιρείες το καπάκι είναι αυτό που σε ενημερώνει πως το προϊόν είναι έτοιμο για να καταναλωθεί. Το Κορεάτικο είνα απλό και κλασσικό ενώ της Maggi έχει ανάγλυφη μορφή οπότε και περιμένεις πως οι άνθρωποι το σκέφτηκαν λίγο παραπάνω, όμως οι Κορεάτες έχουν φροντίσει να μαρκάρουν το σημείο μέχρι το οποίο θα πρέπει να ανοίξει το καπάκι...Κανένας πόντος σε καμία εταιρεία για το καπάκι δεν ανοίγει μαγικά όπως τις διαφημίσεις, τις ταινίες και τα anime που εχω δει...(ξέρω έχω θέματα)
3. Εσωτερικό, η Maggi κερδίζει πόντους γιατί το πλαστικό είναι διάφανο και μπορείς να δεις μέσα αν θες, επίσης σου έχει ξεκάθαρα ορίσει μέχρι που να βάλεις νερό, ενώ οι κορεάτες παρόλο που δηλώνουν πως έχει γραμμή μέσα στο κουπάκι δεν φαίνεται πουθενά. Πόντος στη Maggi.
4. Περιεχόμενο...λυπάμαι Maggi η Κορέα ξέρει πως στο φαγητό το μέγεθος μετράει και έχει περισσότερο περιεχόμενο, νίκη των Ramyun καθώς περιέχουν 10 ολόκληρα γραμμάρια περισσότερο προϊόν και το κουπάκι είναι μεγαλύτερο.
5. Ας περάσουμε στα ουσιαστικά όμως...στη γεύση....ποιος θα νικήσει; Τα πιο διάσημε noodles της Ινδίας ή τα πιο καυτερά Ramyun της Κορέας.....Η προετοιμασία είναι και στα δύο η ίδια, ανοίγεις το καπάκι στα 2/4 ρίχνεις ρίχνεις το περιεχόμενο από τα φακελάκια πάνω στα ρυζομακάρονα, τα κουνάς για να απλωθεί η σκόνη, κλείνεις το καπάκι βάζεις πάνω τους τα chop sticks και περιμένεις να περάσει η ώρα για να τα φας. Μη βιάζεσαι, άτα λίγο παραπάνω από 5 λεπτά για να μη τα φας αλτέντε, ή όπως λέμε στο χωριό μου ωμά. Ανακάτεψε καλά και ξεκίνα....Εγώ τα θέλω σε μορφή σούπας...Λοιπόν ποιος νικάει;
Λυπάμαι...ισοπαλία....γιατί 1ον τα Ramyun είναι τόσο καυτερά που αν δεν είσαι εγώ λιποθυμάς στη δεύτερη μπουκιά από το κάψιμο, 2ον τα Noodles με Curry θέλουν καλό ανακάτεμα για να λιώσει το μοίγμα και να σε γεμίσουν με τη χρυσή τους ηδονή και 3ον μου άρεσαν και τα δύο εξίσου και ας διαφωνεί μαζί μου η Angelira.... Σάς άφησα με το Chopstick στο χέρι; Ας σας ανταμείψω με μία συνταγή...θα τη βρείτε σε λίγο στο άλλο blog...εκεί που γράφω τις ηδονές...
Για περισσότερα εκεί: http://athlieskores.blogspot.gr/
Για περισσότερα εκεί: http://athlieskores.blogspot.gr/
0 Φώναξαν:
Δημοσίευση σχολίου