5 Πράγματα που μου φαίνονται μυστήρια

by 00:30 0 Φώναξαν
Κάποτε θεωρούσες πολύ σημαντικό να μην είσαι σαν τους άλλους, ήθελες να ξεχωρίζεις. Τώρα όσο περνάει ο καιρός αρχίζεις και συνειδητοποιείς πως κάτι πήγε στην πορεία, πολύ λάθος... Έτσι σε μια προσπάθεια να νιώσω λίγο καλύτερα με τον εαυτό μου και να βγω από το σύννεφο της μιζέριας μου είπα να κάνω μια λίστα με όλα αυτά που δεν έχω κάνει όπως οι υπόλοιποι φυσιολογικοί άνθρωπο γύρω μου.

1. Σχέσεις: Πόσεις σχέσεις έχει κάνει ένας φυσιολογικός άνθρωπος στη ζωή του; Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για να μου δοθεί μια επίσημη "κρατική" απάντηση; Αμφιβάλω. Αλλά όποια και αν είναι η απάντηση εγώ σίγουρα δεν έχω κάνει αρκετά. Μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολο είναι για κάποιους ανθρώπους να κάνουν σχέσεις με το αντίθετο φύλο. Για εμένα όλο το θέμα είναι ένα μυστήριο. Να γιατί λοιπόν ο γάμος αποτελεί μυστήριο, γιατί είναι μυστήριο πως  δυο άνθρωποι συναντιούνται και καταλήγουν μαζί.

2. Διακοπές με σύντροφο: Φυσική εξέλιξη του πρώτου, εφόσον δεν έχω κάνει σχέση σαν φυσιολογικός άνθρωπος, να μην έχω πάει και διακοπές μαζί με κάποιον. Οπότε ρομαντικές διακοπές ...δεν ξέρω τι είναι αυτό.

3. Διακοπές σε νησί: Αυτό που επίσης δε ξέρω είναι πως είναι οι διακοπές σε ένα Ελληνικό νησί. Φέτος το Instagram Μου γέμισε με  φωτογραφίες από διακοπές φίλων και γνωστών σε μαγικά νησιά του Αιγίου, Ιονίου και όπου σκατά έχει πέλαγος. Δεν έχω πάει ούτε με τις φίλες μου ούτε με οποιοδήποτε άλλο, αν εξαιρέσεις την κονσερβοποιημένη πενταήμερη στην Κέρκυρα και την τριήμερη στη Σαντορίνη, Φυσικά σ'αυτό φταίει η φύση της δουλειάς μου γιατί πως μπορείς να πας διακοπές όταν δουλεύεις όλο το καλοκαίρι..

4. Keeping a job: Αυτό πάλι το μυστήριο πράγμα που κάποιοι είναι θαρρείς ριζωμένοι στις εργασιακές θέσεις. Μου είναι επίσης μυστήριο πως μερικοί άνθρωποι είναι τόσο καλοί σ'αυτό που κάνουν και τόσο ευχαριστημένοι στον εργασιακό τους χώρο που μπορούν και δουλεύουν εκεί για πολλά χρόνια. Είναι αυτό επέκταση του πρώτου; Φταίει το ότι έχω δουλέψει με στον Τουρισμο και τα πράγματα είναι πιο ρευστά;

5. Αυτό είναι πολύ  ... αλλάς ας το θέσουμε πως είναι επέκταση του 1. και αυτό και έχει να κάνει με τη σεξουαλική συνεύρεση... φυσικά κάποιοι το έχουν καταφέρει και με One nigh stands
και άλλοι με την πρώτη αλλά για εμένα ο γυναικείος οργασμός παραμένει ένα άλυτο μυστήριο και είμαι σίγουρη για πολλούς άντρες ακόμη.

Είναι αστείο που εκεί έξω για κάποιους κάτι πολύ καθημερινό, για εμένα φαντάζει δύσκολο και τελείως βουνό. Είναι άλλοι εκεί έξω σαν εμένα; Γιατί πραγματικά γύρω μου όλοι (με μερικές ελάχιστες εξαιρέσεις) φαίνονται να έχουν όλοι την ίδια ιστορία εξέλιξης και να έχουν κάνει πάνω κάτω τα ίδια πράγματα και εγώ κάθομαι στη μέση σαν εκείνο το μιμίδιο με τον Τζον Τραβόλτα που κοιτάει δεξιά και αριστερά.

On a happy note, τα πράγματα σε θέματα ψυχολογίας πάνε πολύ καλύτερα, γιατί αφού έπιασα πάτο ανακάλυψα ότι τελικά δεν ήμουν εντελώς τρελή, αλλά κρυβόταν ένας Ιάπωνας από πίσω, ο λεγόμενος Hashimoto, η όπως μου λένε στο discord, ο Τακαμούρι. 

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία