Messy post για το τέλος του χρόνου

by 00:59 1 Φώναξαν



Αγαπητό ημερολόγιο ήμουν πολύ καλό κορίτσι φέτος, δεν μάλωσα με κανέναν στη δουλειά μου και κατάφερα φέτος να δουλέψω όλη τη χρονιά χωρίς να αλλάξω δουλειά. Δυστυχώς η εργασία μου έληξε άδοξα όταν η εταιρεία που δούλευα έκλεισε λόγο χρεωκοπίας και εγώ και πολλοί άνθρωποι στην Ευρώπη μείναμε στους δρόμους.

Η χρονιά μου ήταν κάπως έτσι:

Δουλειά: Μία και μοναδική
Γκόμενοι: Κανένας
Νέοι φίλοι: Αρκετοί
Κεφάλαια πτυχιακής: τρία
Πτυχίο σχολής: Κανένα
Κιλά που έχασα αυτή τη χρονιά: 20
Κιλά που έβαλα τον Άυγουστο: 20
Ταξίδια που έκανα:
Εσωτερικό : τρία (καστοριά, πάργα, αθήνα)
Εξωτερικό: 0 (όπως πάντα δηλαδή)
Τρελές σεξουαλικές εμπειρίες: Καμία

Μέρες:
άδειας από δουλειά: πέντε
ανεργίας: ...πολλές
καθυστέρησης και πανικού: τρεις

Φορές:
που πήγα σε συναυλία: τρεις (τις δύο χάρη στον Cookie)
που έβρισα περαστικό στον δρόμο: τρεις (τι να έκανα;)
που μάλωσα με την μανούλα μου: άπειρες
που μάλωσα με τις φίλες μου: 10 (και όλες με τo Μαγκκούσι )
που έκλασα σε δημόσιο χώρο: σιγά μη σου πω.
που ροχάλισα στον ύπνο μου: ....δεν θυμάμαι άπειρες.
που ξέχασα ρούχα μου στο σπίτι κάποιου άλλου: καμία
που έμαθα ότι φίλη μου έχει σχέση με γυναίκα: μία
που έβγαλα ταυτότητα: δύο
που μου έκλεψαν το πορτοφόλι: μία
που έχασα ταξίδι επειδή μου έκλεψαν πορτοφόλι: μία
που είχα οργασμό: καμία
που ήθελα να κάψω δημόσιο κτίριο:...πάρα πολλές
που μου την έπεσαν: καμία
που την έπεσα: καμία
που συνάντησα τον Νarita: καμία...
που μιζέριασα...πολύ λιγότερες από πέρσι
που γέλασα... πολύ περισσότερες από πέρσι.
που βρήκα κάτι στο δρόμο: μία (δεν έχω παράπονο και πέρσι βρήκα κάτι)
που μου έλειψε το Μαγκούσι: every fucking day
που είδα ιαπωνικά serial : πολλές
που είδα anime: ακόμη πιο πολλές
που αγόρασα manga: εννέα
που αγόρασα από το νετ: μία
που έβρισα την γειτόνισσα: καμία Ι am very proud of that.
που είχα όλες μου τις φίλες μαζεμένες επιτέλους: μία (μόνο η Όλγα έλειπε)
που ξέρασα όλη την Θεσσαλονίκη: μία
που ξέρναγα όλη μέρα: μία
που ειδα την έρναρξη των Ολυμπιακών: μία
που είδα την λήξη των Ολυμπιακών: μία
πήγα για camping: δύο
που πήγα κωμμοτήριο: ελάχιστες
που φόρεσα τακούνια: τρεις

Αποκορύφωμα της χρονιάς:
Άκουσα την Χαρά να μου λέει "Καλιή νιονιά, Καλιή"
και τον Άλκη να λέει με αποοροία: Τη νονά τη λένε (πάυση, με κοιτάει απορρημένος)....Τη νονά τη λένε ΝΟΝΑ!

Αν εξαιρέσω το ότι είμαι άνεργη αυτή η χρονιά ήταν μια καλή χρονιά.
Εντάξει τι και αν ήμουν μόνη, τι και αν ούτε φέτος δεν ερωτεύτηκα;
Φέτος είχα δίπλα μου πραγματικούς φίλους.
Είχα δίπλα μου καταπληκτικούς συναεδέλφους, διευθυντές και managers.
Στο σπίτι είμαστε όλοι καλά και στη χώρα μου υπάρχει Ειρήνη.

Ίσως μερικές φορές θα έπρεπε να χαιρόμαστε με τα μικρά πράγματα της ζωής.

Άντε και καλή τύχη μάγκες!!!

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

desa είπε...

Γκόμενοι: Κανένας
Νέοι φίλοι: Αρκετοί
το ανάποδο θα ήταν δυστυχία.

Μέρες:ανεργίας: ...πολλές
αυτό σίγουρα θα το αλλάξεις με΄σα στο 2009

Φορές:
που πήγα σε συναυλία: τρεις
να τις 1000σεις, και εγώ μαζί σου

που μου την έπεσαν: καμία
που την έπεσα: καμία
ο φαύλος κύκλος του απαισιόδοξος-ρεαλιστής. αυτό είξναι θέμα ψυχολογίας

που είχα όλες μου τις φίλες μαζεμένες επιτέλους: μία (μόνο η Όλγα έλειπε)πήγα για camping: δύο
Ταξίδια που έκανα:
Εσωτερικό : τρία (καστοριά, πάργα, αθήνα)
Εξωτερικό: 0 (όπως πάντα δηλαδή)
Τρελές σεξουαλικές εμπειρίες: Καμία
που γέλασα... πολύ περισσότερες από πέρσι.

να τις 1000σεις και αυτές


αυτά μου ήρθαν τώρα, έτσι τα είδα απο τη δικιά μου σκοπια πάντα με θετική σκέψη.

αργότερα μπορεί να γράψω και άλλα.
φιλιά