Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.

by 18:19 0 Φώναξαν
Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.Δεν θα ξαναγκουγκλάρω τον εαυτό μου.

α ναι δεν σας είπα με βρήκα εδώ.

όπως καταλαβαίνετε είμαι πρόγονος κάποιου....και δεν έχω και μύτη.... ωστόσο ο Κοσμάς ( ο άνδρας μου ) έχει αρκετή και για τους δύο και μοιάζει και με του πατέρα μου λίγο.... λες να είμαι συγγενής κάποιου; Μόνο που εγώ Γεννήθηκα Paburidou, δεν έγινα στην πορεία.


ο κύριος αριστερά έχει και ίδιο όνομα με τον προπάππου μου...
και είνα όλοι τους πόντιοι... απο τα γρεβενά... δεν θυμάμαι να πήγα ποτέ εκεί.... η δεσποινίδα στα δεξιά ωστόσο μου φέρνει λίγο... λες να είναι εγγόνι μου; έχει το ίδιο βλέμα με μένα όταν θυμώνω και θυμίζει λίγο τον παππού μου.... ωστόσο τα αυτιά του προπάππου μου αποκλείετε να ήταν έτσι... θα τα είχα κληρονομήσει σίγουρα.


ευχαριστώ το Πολιτιστικό Σύλλογο Βεντζι Γρεββενών που ανέβασε φωτός μου.

Πω πω μέχρι και το λάβαρο του συλλόγου τους μοιάζει με πρόγονο του λάβαρου που έκανε η μάνα μου στον δικό μας Σύλλογο αν και ο δικός μας έγινε το 1953 ... βρε λες να είμαστε σόι;;;

όπως και να έχει εγώ είμαι η αληθινή Paburidou Erisabetsu και δεν υπάρχει καμία άλλη.

Ι shall not google myself any more....

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία