Asobi Seksu

by 12:54 4 Φώναξαν
Δεν νιώθεις λίγο ηλίθιο όταν κάποιος σου δίνει μια πληροφορία και εσύ την αφήνεις ανεκμετάλλευτη και μετά από καιρό ανακαλύπτεις αυτή την πληροφοία και νιώθεις βλάκας ... Επειδή απλά το ήξερες πριν αλλά δεν το έψαξες...




Τον Ιούνιο του 2007 ο αγαπημένος μου γείτονας Love and Poison έκανε μια όμορφη ανάρτηση στο δεύτερο blog του. Δηλαδή εδώ. Εγώ έχοντας μόλις αρχίσει να ασχολούμαι με κάθε τι Ιαπωνικό τρελάθηκα με αυτό το τραγούδι. Διάβασα λοιπόν για τους Asobi Seksu αλλά δεν έδωσα την απαραίτητη σημασία και έτσι δεν έμαθα ποτέ ότι είναι ένα συγκρότημα από την Νέα Υόρκη παρά νόμιζα ότι είναι μια τραγουδίστρια, της οποίας το όνομα μου διέφευγε. Ωστόσο το τραγούδι I am Happy but you don't like me, όχι μόνο το κατέβασα αλλά το έχω και στο κινήτο μου να το ακούω όποτε θέλω να ακούσω κάτι Ιαπωνικό. Ίσως και γι αυτό να μη το έψαξα επειδή δεν άκουγα τότε ιαπωνική μουσική (όχι ότι τώρα σκοτώνομαι).


Χθές όμως που το ξανάκουσα άρχισα να καταλαβαίνω σιγά σιγά τους στοίχους και απόρησα... "πως είναι δυνατόν αυτή να είναι ευτυχισμένη αλλά αυτός να μη τη θέλει;" Όντας σίγουρη ότι κατάλαβα λάθος έψαξα τους στοίχους και προς μεγάλη μου έκπληξη βρήκα αυτό το βίντεο:


Το τραγούδι Me & Mery παιζόταν χθες το πρωί στο Europe1 και αναρωτιόμουν αν αυτή η τραγουδίστρια ήταν Ιαπωνέζα ή όχι.. Να που τελικά ήταν... Οι Asobu Seksu δημιουργήθηκαν στην Νέα Υόρκη το 2004 από την Yuki Chikudate (φωνή και πλήτκρα), James Hanna (κιθάρα και φωνητικά), William Pavone (μπάσο) και Lany Pavone (drums). To όνομα τους αποτελείτε απο την λέξι παιχνίδι (Asobimasu = Παίζω) και τη λέξη Seksu, δηλαδή το Sex όπως το λένε οι Ιάπωνες στα τραγικά τους Αγγλικά. Οι Άγγλοι το μεταφράζουν playfull sex... εγώ σας αφήνω να το ερμηνεύσετε όπως θέλετε. Τελικά τα τραγούδια τους είναι στην Αγγλική και ας τους γνώρισα απο Ιαπωνικό τραγούδι.




Το πρώτο τους cd το έβγαλα τον 2004 με το όνομα Asubi Seksu και ακολούθησε το Citrus το 2006 το οποίο πήρε την 9η θέση στα Uk Charts το 2007. Ενώ φέτος έβγαλαν το Hush, στο οποίο βρίσκεται και η σημερινή εκδοχή του Me & Mery. Ένα ακόμη τραγούδι που φαίνετε να κυριαρχεί στο youtube είναι και το thursday.


Ενώ μου άρεσε και το Goodbye.


Στο last fm... Πέρα απο τα παραπάνω λέει ότι το συγκρότημα είναι επηρεασμένο απο το Shoegazing ότι και να σημαίνει αυτό... Για την ιστορία εκπρόσωποι αυτού τους είδους είναι ... δεν έχω ιδέα ποιοι είναι και δεν προλαβαίνω να το ψάξω... Πάντως πιστεύω ότι θα μου αρέσει αφού έχει ρίζες στην Βρετανική σκηνή.


Πάντως η φωνή της Χιονίας ... (το Yuki σημαίνει χιόνι και κουράγιο) είναι πολύ γλυκιά και στο άκουσμα της μου θυμήθηκα το πόσο μου άρεσαν τα τραγουδάκια αυτού του είδους. Ώρες ώρες είμαι πολύ γλυκανάλατη...


More info around the net or here.
Tanoshide!!!

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

4 Φώναξαν:

SpirosK photography είπε...

Συμπαθητικά τραγουδάκια... θα ήταν πολύ ευχάριστα σε ένα πάρτυ... ;) Ακούνε οι akai panda?? :P

MaHaHoU είπε...

Φιλτατη otaku χαιρεται :D
Ηθελα να σου πω πως....ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΒΑΤΑΡ ΣΟΥ. Εισαι η πρωτη που χρησιμοποιει την Guu (αυτο το ΤΕΛΕΙΟ ΠΛΑΣΜΑ) σαν αβαταρ. Οι περισσοτερες προτιμουν κατι γλυκα κοριτσακια με λαμπυριζοντα ματακια. Εγκρινω πολυ ομως.
Θα σε παρακολουθω ανελειπως.
Φιλια

Erisadesu είπε...

τα τραγούδια είναι τέλεια αλλά απο ότι κατάλαβα μόνο δύο τραγούδια έχουν στα ιαπωνικά οπότε δύσκολο οι akai panda να τους τιμήσουν.

Mahahou ευχαριστώ για καλά σου λόγια χαίρομαι που συμφωνούμε στο θέμα με την Guu!!! καλώς ήρθες!!

BushidoCougar είπε...

+1 για τους Asobi Seksu! Πολύ ωραία μουσική και είναι ένα συγκρότημα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα western bands του ίδιου είδους!