Δεν τελείωσα μαζί σου είπε...

by 13:33 2 Φώναξαν
και έφυγε .. Αλκοολικός - χρήστης ουσιών πελάτης εμφανίστηκε στο μαγαζί και επέμενε να του δώσω ρέστα από 20 ευρώ για μία ρετσίνα που πλήρωσε με 5 ευρώ. Φυσικά και εγώ αρνήθηκα να του δώσω ρέστα αφού στο ταμείο μου δεν είχα παραπάνω χαρτονομίσματα των 20 ευρώ πέρα από τα δύο που έχω πάντα.

Αλλά ποιος βρήκε το δίκιο του σε αυτό τον κόσμο για να το βρω εγώ; Εφόσον δεν άκουγε τις εξηγήσεις μου άρχισα να φωνάζω. Στη τελική εγώ πάντα φωνάζω και ποτέ δεν μιλάω, η αλήθεια να λέγεται. Τσαντίστηκε και αυτός και άρχισε τα παραληρήματα του ενώ είχα απόλυτα άδικο. Κατά τη διάρκεια λοιπόν του καυγά εμφανίζεται και ένας ηλικιωμένος κύριο πελάτης του καταστήματος και παίρνει το μέρος μου καθώς την προηγούμενη φορά ξέχασε 700 ευρώ μέσα στο μαγαζί και εμείς του τα επιστρέψαμε.

Ο πρεζοναράς - αλκοολικός πελάτης λοιπόν συνέχιζε να φωνάζει καθώς το μαγαζί γέμισε κόσμο, πελάτες, περαστικούς και συγγενείς και φεύγοντας πετάει την απειλή πως "Δεν τελείωσα μαζί σου ". Φυσικά εγώ τον ευχαρίστησα καθώς με απείλησε μπροστά σε δύο συγγενείς μου, την κουμπάρα μου, μία γειτόνισσα και έναν πωλητή. Του είπα ευχαριστώ που με απειλείς γιατί τώρα ότι και αν πάθω εσύ θα κατηγορηθείς και συμπλήρωσα πως τώρα καλύτερα να παρακαλάει να μη πάθω τίποτα γιατί αυτός θα έχει την ευθύνη και τελείωσε εκεί το θέμα.

Not...το ίδιο απόγευμα συνάντησε τον κύριο που με υπερασπίστηκε και του είπε πως δεν θα έπρεπε να ανακατευθεί και φυσικά τον έβρισε. Ο ηλικιωμένος κύριος του απάντησε την προσβολή και φυσικά ο πρώτος βρήκε πολύ λογικό το να τον ορμίσει και να τον χτυπήσει. Εκείνο το βράδυ ο ηλικιωμένος πελάτης μας το πέρασε στο νοσοκομείο. Φυσικά ανέφερε το περιστατικό στην αστυνομία της Νεάπολης. Η αστυνομία λοιπόν είπε στον χτυπημένο κύριο πως θα πρέπει να μάθει εκείνος πως τον λένε και να του κάνει μήνυση.

(ηχητικό εφέ απο τζιτζίκια και πουλί που περνάει λέγοντας Aboo <βλάκας στα Ιαπωνικά/Κορεάτικα>)

Απάντηση που είχα λάβει παλιότερα όταν πείρα τηλέφωνο στην Αστυνομία για έναν νεαρό που ανέβηκε να ληστέψει ένα σπίτι στους Αμπελόκηπους και όταν τους πείρα τηλέφωνο για να ενημερώσω πως βρήκα αυτούς που μου έκλεψαν το πορτοφόλι. Βλέπεις στην πρώτη περίπτωση ήταν πολύ δύσκολο για τους αστυνόμους των Αμπελοκήπων να στείλουν έναν αστυνομικό 5 τετράγωνα πιο κάτω από το τμήμα (έστω και με τα πόδια) και στη δεύτερη περίπτωση ήταν πολύ δύσκολο να μπει αστυνόμος στο 25 λεωφορείο ένα πρωί για να δει τους ληστές που ήταν κάθε μέρα εκεί μέσα και για μήνες έκλεβαν τους επιβάτες.

Με λίγα λόγια ο νεαρός πρεζοναράς κυκλοφορεί ελεύθερος στην Νεάπολη, (και δεν είναι ο μόνος έχουμε ήδη έναν άλλο τρελό που μπαινοβγαίνει στο μαγαζί και απειλεί την ιδιοκτήτρια κάθε τρεις και λίγο, ο ίδιος παλιότερα επιτέθηκε και σε περαστικό μπροστά από το κατάστημα) και εγώ τώρα θα πρέπει να φοβάμαι που με απείλησε. Εγώ πάλι εννοείται δεν φοβάμαι καθώς το γονίδιο του φόβου λείπει από την οικογένεια μας γενικότερα αλλά να που φοβήθηκε όλη η γειτονιά, η ιδιοκτήτρια και οι γονείς μου. Έτσι μου ζήτησαν να φύγω από τη Νεάπολη και τη γειτονιά ΜΟΥ για να κάνει ελεύθερα αυτός τις βόλτες του χωρίς να τύχει να με συναντήσει.

Οπότε αγαπητοί μου συμπολίτες της Νεάπολης μην ανησυχείτε. Ειδικά αν στέλνετε τα παιδιά σας στο Κέντρο Νεότητας, στον βρεφονηπιακό σταθμό, στο νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό σχολείο της Αναγέννησης μη φοβάστε εγώ θα λείπω. Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας πω, πως θα λείπει ο τύπος που επιτέθηκε στον γείτονα και ο τρελός που τρομοκρατεί τη γειτόνισσα σας κάθε τρεις και λίγο. Επίσης μη ξεχνάτε χάρη στη ληστεία στο κέντρο Νεότητας η αστυνομία μια φορά τον μήνα περνάει πιο τακτικά.

Επίσης με χαρά σας ανακοινώνω πως στην ίδια γειτονιά δεν σημειώθηκε ληστεία αυτές τις ημέρες. Έτσι μετά από την ληστεία των 3 διαμερισμάτων στο ίδιο τετράγωνο που σημειώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες δεν παρατηρήθηκε άλλη. {Μύνημα αισιοδοξίας}

Ενώ η αστυνομία πιστή πάντα στο καθήκον της έγραψε κλίση σε γείτονα για το παρκάρισμα του. Το παράξενο είναι πως σε εκείνο το σημείο έχουν παρκάρει χιλιάδες περαστικοί, ενώ χιλιάδες φορές έχουν περάσει και οι αστυνόμοι οι οποίοι καμία φορά δεν έχουν γράψει κλίση. Τώρα όμως που πάρκαρε κάτοικος της γειτονιάς επειδή το ξημέρωμα που γύρισε από τη δουλειά του δεν βρήκε πουθενά αλλού να παρκάρει του έγραψαν.

Τέλος για μια πλήρη αναφορά στο ευρύτερο τετράγωνο της Αναγεννήσεως σας ενημερώνω πως ήδη έχει νοικιαστεί ένα διαμέρισμα επί της Μαδύτου σε ρακοσυλέκτες μάλλον βουλγάρογυφτικης καταγωγής και ένα υπόγειο διαμέρισμα κάτω από το σπίτι μου.


Αν ανήκετε στην κατηγορία αυτών που θέλουν να υποβαθμίσουν μια γειτονιά για να πουληθούν φθηνά τα κτήρια της μη κουράζεστε ελάτε στη Νεάπολη. Η γη των ευκαιριών.

Τελικά μήπως θα βρεθεί σύντομα η απάντηση στις ερωτήσεις που έκανα την άλλη φορά;
Κρίμα ρε γαμώτο και ήλπιζα πως η απάντηση θα ήταν να με απαγάγουν εξωγήινοι.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως μέσα σε λίγο χρόνια επιστρέψαμε στην Ναρκομανή Νεάπολη του Μπινιώρη και πως μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα βρώμισε ό,τι καθάρισε ο Χατζησάββας.

Την επόμενη φορά θα σας γράψω τις ιστορίες απο τις γειτονιές της Νεάπολης της δεκαετίας του 1980. Οι κακοί των ταινιών του ασπρόμαυρου Ελληνικού κινηματογράφου φαντάζουν προβατάκια μπροστά στην ημιμάθεια, την εγκληματικότητα και την κακία μερικών ατόμων που μεγάλωσαν στη γειτονιά του πατέρα μου.

I feel Safe in Neapoli City...

Αν νιώθετε και εσείς ασφαλής στη Νεάπολη όπως εγώ τότε να σας ενημερώσω
πως το Dojo, Shinobi no Yama (ή Yama no Shinobi ?) παραδίδει μαθήματα αυτοάμυνας κάθε Δευτέρα και Παρασκευή απέναντι απο τα Δημοτικά Σχολεία Αναγεννήσεως, εκεί μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε μαθήματα Kyokushinkai Karate, Ninjutsu και εκεί στεγάζεται και η ελληνική ομοσπονδία μιας πολεμικής τέχνης που το όνομα της το μπερδεύω με την ιαπωνική λέξη για το μουσείο...

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Seireina είπε...

Tromaxtiko.. Akougetai ontws san synomwsia pou h astunomia afhnei aftous tous alhtarades na trigurizoun. Alla astunomia einai, ti na perimenei kaneis, exous kai douleies!

maria λεμονατη! είπε...

καλο κουραγιο σου ευχομαι κοριτσακι η θεα σε προστατευει