Ονείρου Λόγος 2

by 19:56 0 Φώναξαν

Σήμερα πάλι ξύπνησα από ένα διαφορετικό όνειρο. Ένα όνειρο που μ' έκανε να αρχίζω να σκέφτομαι τις αναμνήσεις μέσα στο όνειρο. Ξέρουμε πολύ καλά πως υπάρχουν όνειρα μέσα σε όνειρα, αλλά αναμνήσεις μέσα σε όνειρα; Υπήρχαν πάντα ή τελευταία άρχισα να τα θυμάμαι.

Ξύπνησα βλέποντας πως συνάντησα έναν νεαρό. Όμορφος νεαρός με γαλάζια μάτια, η ηλικία του δεν συμφωνούσε με τη δική μου. Εκείνος με ρώτησε αν το θυμάμαι, τον είχα γνορίσει λέει σε ένα ταξίδι μου στην Σκόπελο, τότε εκείνος είχε σπασμένο πόδι. Την επόμενη ημέρα τον είχα συναντήσει στην Αντίπαρο και έκανα πως δεν τον είδα....Δαγκώθηκα γιατί αποκλείεται να απέφευγα ένα τόσο όμορφο και καλό παλικάρι...Ωστόσο στη συζήτηση μας θυμήθηκα μια ψεύτικη ονειρική ανάμνηση.

"Στη Σκιάθο" του είπα, "ήταν που σε συνάντησα και είχα πάει διακοπές με μια συμφοιτήτρια μου, εκεί σε γνώρισα και μετά όταν σε είδα στην Αντίπαρο" (η γεωγραφία είναι σχετική στα όνειρα) "ήθελα να έρθω να σου μιλήσω αλλά η συμφοιτήτρια μου δεν ήθελε. Αλλά όλα αυτά έγιναν σε άλλο όνειρο".

Έτσι μετά από λίγο και ενώ συνέχιζε το όνειρο, καθόμουν κάπου, σε ένα σπίτι και σκεφτόμουν, πως ειναι δυνατό να ειχα ξεχάσει το ταξίδι μου στην Σκιάθο με αυτή την συμφοιτήτρια....

Το αστείο είναι πως ποτέ δεν γνώρισα αυτό το παιδί, ποτέ δεν είδα όνειρο στην Σκιάθο και ποτέ δεν έχω ταξιδέψει με αυτή την Συμφοιτήτρια που ακόμη και το όνομα της τώρα έχω ξεχάσει...κάτσε Γιάννα, ναι νομίζω Γιάννα την έλεγαν...πως γίνεται όμως τελευταία χρόνια έχω αναμνήσεις ονείρων που δεν έγιναν ποτέ. Πόσο παράξενα λειτουργεί αυτό το υποσυνείδητο και ποιο είναι αυτό το παλικάρι που δεν μεγάλωσε ποτέ από την πρώτη μας συνάντηση και που πρώτη φορά εμφανίσθηκε μπροστά μου.

Παλιότερα είχα αναμνήσεις μέσα σε όνειρα, αλλά αυτές οι αναμνήσεις αφορούσαν παλαιότερα όνειρα, δηλαδή έβλεπα κάτι και ήξερα πως σε αυτο το σημείο του ονειρόκοσμου είχα ξαναβρεθεί.

Το μεγαλύτερο μυστήριο είναι όμως, γιατί βλέπω όνειρα με καλοκαίρι, ενώ ούτε το καλοκαίρι μου αρέσει αλλά ούτε και διακοπές πάω καλοκαίρι....

Διάλεξα το τραγούδι του Chicane το Saltwater γιατί όταν το ακούω έχω την ίδια αίσθηση που είχα μέσα στο όνειρο...περίεργο λέμε. 

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία