Πατέρας και γιος

by 23:53 1 Φώναξαν
Για κάποιο περίεργο λόγο πάντα θαύμαζα τις σχέσεις ανάμεσα στα αγόρια και φυσικά ο θαυμασμός μου συνέχισε να μεγαλώνει καθώς οι φίλοι μου μεγάλωναν και εκείνοι έγιναν άντρες. Δεν ξέρω, οι σχέσεις που έχουν μεταξύ τους οι άντρες φαινόταν πιο αληθινές και πιο δυνατές. Γι' αυτό όταν έβλεπα φίλους να σταματάν να κάνουν παρέα μεταξύ τους υπέθετα πως κάτι πραγματικά άσχημο πρέπει να συνέβη.

Ανάμεσα στις σχέσεις που έχουν οι  άντρες μεταξύ τους, πάντα ξεχώρισε αυτή ανάμεσα στον Γιο και τον Πατέρα ήταν διαφορετική από αυτή που έχω με τον μπαμπά μου. Πολλές φορές ήθελα να είμαι αγόρι για να μπορεί ο πατέρας μου να μου διδάξει όλα εκείνα που ήθελε να διδάξει σ'ένα γιο.. Τον έβλεπα πως χαιρόταν να "βασανίζει" τα ξαδέρφια μου από την Σουηδία, τις λίγες εκείνες ημέρες που ζούσαν μαζί μας τα καλοκαίρια της παιδικής ηλικίας. Ο πατέρας μου δεν μου έδειξε ποτέ ωστόσο να θέλει γιο. Ήταν και είναι πολύ ευτυχισμένος μαζί μου και είναι σε εκείνον που θα εμπιστευθώ τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου. Μεγαλώνοντας κατάλαβα πως τελικά είναι πιο ευαίσθητος από ότι πίστευα και πλέον προσπαθώ να φιλτράρω αυτά που του λέω. Λέγοντας αυτά τα λόγια θα ήθελα να κάνω μια υπόσχεση στον εαυτό μου, πως δεν θα ξανακάνω τον πατέρα μου να κλάψει.

Αυτή η ανάρτηση όμως δεν έχει να κάνει με την σχέση μου με τον πατέρα μου. Έχει να κάνει με εκείνη την υπέροχη σχέση ανάμεσα στους πατέρες με τους γιους. Άραγε τι να λέει η μία γενιά στην άλλη; Τι είναι όλα αυτά τα μυστήρια πράγματα που μοιράζονται δύο άνθρωποι. Δεν θα μάθω ποτέ, ωστόσο υπάρχει ένα τραγούδι εκεί έξω, από τον Yusuf Islam, που πιστεύω περιγράφει ακριβώς αυτή τη σχέση. Ο Yusuf Islam πριν γίνει βρει την αλήθεια μέσα στην θρησκεία, ήταν γνωστός ως Cat Stevens και τραγούδησε  το υπέροχο τραγούδι Father and Son.


Αυτό το τραγούδι το έμαθα από τους Boyzone και ξέρετε κάτι,  αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των boyband για να μαθαίνουν στην νέα γενιά παλιά τραγούδια. Οι Boyzone όσο gay και αν μου φαίνονται σήμερα στα 35 μου, εκείνη την εποχή ήταν ίσως το πιο ποιοτικό boyband της εποχής των 90s . Προτιμώ όμως να βάλω την εκτέλεση του αρχηγού του γκρουπ Ronan Keating με τον Yusuf Islam


Έτσι επειδή δεν ήταν όμως αρκετά γαμάτο το γνήσιο τραγούδι και η επανεκτέλεση του ήρθε και ο Johny Cash , για ακόμη μια φορά, να κάνει δικό του ένα τραγούδι που δεν γράφτηκε γι'αυτόν.


Ωστόσο οι σχέσεις ανάμεσα σ' έναν πατέρα και γιο δεν είναι πάντα οι καλύτερες, μερικές φορές οι πατέρες μας είναι τόσο απασχολημένοι να καταφέρουν να δώσουν στα παιδιά τους αυτά που δεν είχαν οι ίδιοι, που στη προσπάθεια τους ξεχνάν να δουν τα παιδιά τους να μεγαλώνουν. Εκεί έρχονται οι Ugly Kid Joe από τα 90s για να μας τραγουδήσουν το "Cats in the Cradle"


Πόσα τραγούδια χωράνε σε μια σχέση; Άπειρα, κάθε πατέρας και γιος θα πρέπει να έχει το δικό του τραγούδι όσο διαφορετική και αν είναι. Ακόμη και εγώ με τον πατέρα μου έχω ένα τραγούδι...και πραγματικά δεν θα περίμενα πως θα ήταν Ελληνικό. Ποιο είναι; Ίσως το μάθετε άλλη μέρα, ίσως όχι.

....Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Rikoudis που ανέβασε μια υπέροχη φωτογραφία με τον πατέρα του στο facebook και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη σημερινή μου ανάρτηση.

Note to my mess: Να θυμηθώ να κάνω μία λίστα με τα τραγούδια που με κάνουν να κλαίω χωρίς λόγο.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει πιο πολύ η εκτέλεση του Johnny Cash.
Το δε Cats In The Cradle, μου θύμισε καταστάσεις, που δεν είναι της παρούσης για να τις αναφέρω.
Είναι κι ένα ελληνικό άσμα που λέει "Γιε μου, ειν' ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου κ.λπ.", αλλά, μάλλον, δεν είναι αυτό που έχεις με τον πατέρα σου!
Εννοείται ότι με τρώει η περιέργεια για το ποιο είναι, αλλά θα το παίξω υπεράνω και δεν θα ρωτήσω!