Πόντιοι, Αρμένιοι, Έλληνες

by 01:08 0 Φώναξαν

Το Blog μου είναι ένας χαώδης χώρος των σκέψεων μου και τον προβληματισμών μου. Γι'αυτό άλλωστε και ο τίτλος τους "Αnother Mess Anoher Blog".

Το όνομα μου είναι η ελληνική μετάφραση της Elisheva δεν ήμουν ποτέ περήφανη για το Βασιλικό όνομα που κουβαλούσα. Όμως αυτό το όνομα που δόθηκε στη γιαγιά μου, όταν αυτή ήταν μωρό στο Βατούμ, έμελλε να μου θυμίζει για πάντα ένα σπουδαίο κομμάτι της ιστορίας. Φέρω το όνομα της Οσίας Ελισάβετ της θαυματουργής, η οποία καταγόταν από την Ηράκλεια της Θράκης, μίας ακόμη χαμένης πατρίδας. Τη μνήμη της οποίας η Ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία τιμάει στις 24 Απριλίου.

Η 24η Απριλίου όμως δεν είναι για εμένα ημέρα γιορτής, είναι ημέρα μνήμης. Ημέρα μνήμης των θυμάτων της Γενοκτονίας των Αρμενίων. Μια ημέρα που θέλω να με τηλεφωνούν όλοι στη γιορτή μου, παρότι άθεα, για να αρπάζω την ευκαιρία και να θυμίζω σε όλους το Θέμα της Γενοκτονίας των Αρμενίων.

Οι Αρμένιοι είναι ένας λαός που θαυμάζω. Για αιώνες μοιραστήκαμε την ίδια γη και η ιστορία τα έφερε έτσι ώστε να μοιραστούμε και την ίδια τραγική μοίρα. Δυστυχώς όμως δεν μοιραστήκαμε και την ίδια οργάνωση, συσπείρωση και αλληλεγγύη που χαρακτηρίζει το λαό των Αρμενίων.

Δεν είναι εύκολη η ζωή των Ποντίων, των Αρμενίων και των Ασσυρίων. Με τη πρώτη σου ανάσα, είσαι το αποτέλεσμα ενός αγώνα επιβίωσης. Με το πρώτο χτύπημα της καρδιά σου, ακούγεται ο ήχος εκατομμυρίων ανθρώπων που χάθηκαν για να είσαι εδώ εσύ σήμερα. Γεννιέσαι με ηθικό χρέος, με υπόσχεση και με εντολή.

Μέσα σε ένα Πόντιο, σε έναν Αρμένιο, σε έναν Ασσύριο κρύβονται χιλιάδες ψυχές. Ένα συλλογικό υποσεινείδητο που σου ορίζει ένα καθήκον. Την αποκατάσταση της Ιστορικής Αλήθειας. Την αναγνώριση της Γενοκτονίας.

Είναι εύκολο να συνεχίζουμε τις παραδόσεις μας, τα έθιμά μας και την ιστορία μας. Όμως είναι πολύ δύσκολο να διεκδικήσεις τη θέση σου στην Παγκόσμια Ιστορία. Ο αγώνας είναι δύσκολος, αμφίρροπος και γεμάτος αποσπάσεις. Εύκολα χάνεις το στόχο σου και θυμώνεις με τα λάθος άτομα.

Όμως οι αγαπημένοι μου Αρμένιοι, είναι πάντα εκεί, παρόντες να μου θυμίζουν πως με έναν Συλλογικό Αγώνα όλα είναι δυνατά. Πως όταν έχεις δίπλα σου τα αδέλφια σου, τους ανθρώπους που μοιράζονται ίδια βιώματα με εσένα, όσο μάταιος και αν όλα είναι εναντίον σου ΜΠΟΡΕΙΣ να νικήσεις. Μπορείς να υψωθείς και να κοιτάξεις κατάματα την Ιστορία.

Η Νεολαία των Αρμενίων είναι συσπειρωμένη, οργανωμένη και έχουν μια Συλλογική Εθνική Συνείδηση και έναν ξεκάθαρο στόχο. Στη χθεσινή πορεία, άκουσα τα παιδιά της Αρμενίας πίσω μου να λένε "Που είναι ο Πόντιοι; Δεν θα έπρεπε να είναι εδώ οι Πόντιο;" και με ντροπή κοίταξα γύρω μου και δεν είδα αρκετούς.

Εχθές η Νεολαία των Αρμενίων μας τίμησε βάζοντας τη σημαία μας δίπλα στη δική τους. Ως Πόντιοι έχουμε εντολή από τους νεκρούς μας. Έχουμε μια υπόσχεση να κρατήσουμε. Έχουμε μια ιστορία να αποκαταστήσουμε. Οφείλουμε να παραδειγματιζόμαστε από τον Λαό της Αρμενίας.
Να στεκόμαστε και να αγωνιζόμαστε μαζί τους.

Μετά από τόσα χρόνια ζωής, ήρθα σε ειρήνη με το όνομα μου. Δέχομαι το Εβραικό -  Βασιλικό όνομα που μου δόθηκε.  Γιατί η 24 Απριλίου ημέρα μνήμης και διεκδίκησης του Αρμένικου Λαού.

Βίντεο από το Pontos News από τη πορεία
της Αρμένικης Νεολαίας Ελλάδος
24 Απριλίου 2017

Waiting for the Clouds (Ταμάμα) : Trailer - imdb
Ararat: Trailer - imdb 
The Promise (2016) -  Trailer - imdb

Hashtags:
#armeniangenocide102
#marchofjustice
#keepthepromise 
#Greekgenocide
#Pontiangenocide
#weremember

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία