Ο Αλχημιστής τον παίρνει..

by 22:27 3 Φώναξαν

Λοιπόν Mizero Mode : Status On

Ναι είμαι 100% σίγουρη ότι όλοι εσείς έχετε κάνει το μέγα λάθος να διαβάσετε το βιβλίο «ο Αλχημιστής» του γνωστού πλέον συγγραφέα Paulo Coelho, . Μερικοί από εσάς το κλείσατε αυτό το βιβλίο με ένα αίσθημα αισιοδοξίας. Άλλοι πάλι υπέθεσαν ότι εν μέρει αυτός ο κύριος από την μακρινή χώρα να έχει δίκιο. Τέλος πολλοί από τους άνδρες που διάβασαν αυτό το βιβλίο βρήκαν ακόμη μια καυτή ατάκα για το ελεεινό τους καμάκι. Φυσικά υπήρχαν και αυτοί, που είπαν τι ωραίο παραμυθάκι αυτό, τι υπέροχη ιστορία και φυσικά οι απλοί άνθρωποι και κυνικοί που απλά είπαν θεέ μου τι @@@ ήταν αυτή, γιατί δεν διάβασα το comics από τον Moebius? Όπως και να έχει όλοι μα όλοι θυμάστε εκείνη την ουράνια ατάκα:

«Όταν θέλεις κάτι πραγματικά, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το πραγματοποιήσεις»

Για ποιο σύμπαν ακριβώς έλεγε; Γιατί στο δικό μου το σύμπαν αποδεικνύεται καθημερινά, όχι μόνο σε μένα και στους γνωστούς μου, ότι όταν θέλεις κάτι πραγματικά, όλο το σύμπαν συνωμοτεί ΕΝΑΝΤΙΟΝ σου!!!!????? Όχι απλά πείτε μου για ποιο σύμπαν έλεγε…..!!!!!!
Όχι το σημερινό δεν είναι μια ιστορία απλού πανικού έτσι. Τώρα θα μου βγεί όλο το παράπονο, η γκρίνια και η μιζέρια μου. Γιατί στο δικό μου το σύμπαν όλα μου παν ανάποδα. Τόσο ανάποδα που θέλω να ανέβω πάνω στον πύργο του ΟΤΕ (αν υπάρχει ποιο ψηλό κτήριο στην Θεσσαλονίκη σας παρακαλώ να μου το προτείνετε) και να φωνάξω δυνατά ….. Ρε εσείς ΕΛΕΟΣ ποια δεν γελάσατε αρκετά εις βάρος μου::????
Τώρα θα μου πείτε γιατί γκρινιάζω. Λοιπόν πάντα ήθελα ένα συγκεκριμένο anime. Χάρη στον Kienzan ήρθε στα χέρια μου αυτό το anime, λέγεται Robotech. Επίσης ήθελα οπωσδήποτε να αποκτήσω και τα DVD του Neon Genesis Evangellion. Οπότε έκατσα άνοιξα τον υπολογιστή και ετοιμάστηκα για την Ultimate βραδιά Mecca / Dementia. Φυσικά προς μεγάλη μου φρίκη κανένα από τα DVD δεν τα διαβάζει ο driver μου. Εντάξει είπα δεν θα το αφήσω να με πάρει από κάτω. Πάω στο γραφείο και αρχίζω να τα αντιγράφω σε νέα DVD
μπας και δω και εγώ το κακόμοιρο τίποτα.
Σήμερα… 3 ημέρες μετά, 8 καμένα DVD μετά… Ο driver δεν νιώθει, απλά δεν μπορεί να διαβάσει τίποτα. Το σπας ή δεν το σπας. Μωρέ αν ήξερα από αυτά δεν θα με απασχολούσε το θέμα. Έλα όμως που είμαι άσχετη πλήρως και νιώθω πολύ ηλίθια για ακόμη μια φορά, που δεν ξέρω τι να κάνω. Έτσι σας λέω… όταν θέλετε κάτι πραγματικά όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σας και αφήστε τον Paulo να λέει ότι θέλει.
Τέλος πάντων για να μην αναφέρω τις φρίκες που τρόω στη νέα δουλεία, και να μην αναφέρω το πόσο ήθελα την παλιά μου δουλειά και που είμαι τώρα από εκεί που ξεκίνησα και ακόμη χειρότερα. Φυσικά είχα και την μπουνιά κάτω από τη μέση που μου την έδωσε ένας διευθυντής ξενοδοχείου. Ήρθε σήμερα στο γραφείο και όταν του συστήθηκα δεν κατάλαβε ποια είμαι. Ποιος αυτός που με πείραζε όλη μέρα και που μου είχε προτείνει πάνω από 20 φορές να πάω να δουλέψω στο ξενοδοχείο του. Δεν τον κατηγορώ εμένα ποτέ κανείς δεν με θυμάται. Έτσι είναι η ζωή μιας κοπέλας σαν και μένα. Είναι πιο εύκολο αν σε θυμούνται όταν είσαι όμορφη. Άσε που και αυτός δεν έχει περάσει και λίγα τον τελευταίο καιρό, από τότε που η Plotin χρεοκόπησε δηλαδή.
Αυτά τα λίγα για σήμερα η ψυχολογία μου έχει πέσει υπό το μηδέν και δεν νομίζω να σηκωθεί εύκολα. Άσε που πέρασε η μέρα και εγώ πάλι τίποτα δεν έκανα. Ακόμη μια μέρα που πέρασε περιμένοντας κάποιον άλλον. Ευτυχώς στην δική μου ζωή αυτές οι μέρες είναι λίγες και έτσι δεν χρειάζεται να πενθήσω για τον θάνατό τους.
Ελπίζω οι επόμενες καταχωρήσεις να είναι λίγο πιο ανθισμένες.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

3 Φώναξαν:

Unknown είπε...

Ανήκω στις εξής κατηγορίες:
-είμαι από αυτούς που έκλεισαν το βιβλίο με διάχυτο αίσθημα αισιοδοξίας...
-είμαι από αυτούς που αναρωτήθηκαν "μηπως αυτός με το ωραίο όνομα έχει δίκιο"
-είμαι από αυτούς που είπαν τι όμορφη ιστορία, παραμυθάκι...

πλέον έχει χαθεί το αίσθημα αισοδοξίας...ήρθα στα κανονικά μου
πλέον είμαι σίγουρος με χειροπιαστές αποδείξεις σαν τις δικές σου, ότι ο τύπος δεν είχε δίκιο...
πλέον εμμένω μόνο στην τελευταία άποψη.
Και τέλος κατανοώντας πλήρως την κατάσταση σου όταν έγραφες το ποστ και τη διάθεση σου προτείνω πάρε και ξαναδιάβασε το βιβλίο!!! ίσως σου φτιάξει τη διάθεση!!!

Raziel666 είπε...

Ο Αλχημιστής όχι μόνο τον παίρνει, αλλά τον παίρνει και από παντού ταυτόχρονα.
Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι είναι ένα παραμύθι (σώπα), στου οποίου τα λεγόμενα αν δώσεις βάση, κινδυνεύεις να πιστέψεις ότι στο σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει το θέλημά σου και άλλα τέτοια ωραία. Βέβαια, αυτό δε συμβαίνει ποτέ (προσωπικά μιλώντας).
Απεναντίας, πιστεύω ότι ο νόμος του Μέρφυ είναι πάνω απ'όλα. Δηλαδή αν είναι κάτι να πάει στραβά θα πάει. Τέλος. Τα υπόλοιπα είναι για να πουλάμε μούρη...

Wrong Guy είπε...

Τον βρήκα άθλιο και δε μου άρεσε καθόλου,αλλα αθλιότερο είναι το βιβλίο του εκείνο με μια γκόμενα που τον έπαιρνε και ένοιωθε ιερό δέος..Ένα λεπτό ακόμα λεγόταν νομίζω ή καπως έτσι