Αδέρφια?? Ευτυχώς που δεν έχω.

by 21:42 15 Φώναξαν
Πάντα πίστευα ότι το να έχεις αδέρφια είναι κάτι όμορφο και ωραίο, ότι no matter what αυτά θα είναι πάντα εκεί. Τελικά αν κρίνω από την οικογένεια του πατέρα μου, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ο πατέρας μου ήταν πάντα εκει γι αυτούς σαν καλός χαμάλης δούλευε από μωρό για να τα βγάζει πέρα ο ίδιος και να μην στερούνται τίποτα αυτά για χάρη του.

50 χρόνια μετά (για να μη πω 50 χρόνια τώρα) αυτοί δεν έκαναν τίποτα για τον πατέρα μου.
Βλέπεις ο κύριος Χαριτίδης Θεώδορος (ή αλλιώς Λάκης εμ.. αυτόν μονο ένα όνομα Λάκης του πηγαίνει πλάκα πλάκα, αφού Λάκης ειναι) και η Κιορπελίδου Κυριακή έχουν βολέψει τον κώλο τους και συνεχίζουν την επι χρόνια αδικία στον πατέρα μου.

Ειλικρινά αν ήταν για μένα δεν θα με πείραζε θα τους είχα ξεγράψει. Αλλά ο πατέρας μου είναι ευαίσθητος και στεναχωριέται. 66 χρόνια ποτέ δεν ένιωσε μέλος αυτής της οικογένειας εξαιτίας της άθλιας μητέρας και γιαγιάς μου. Βλέπω όμως ότι και η θεία η Κούλα και ο θείος ο Λάκης δεν τον θεωρούν εξίσου μέλος της οικογένειας τους.

Τι να πω θα γυρίσει ο τροχός και θα δούμε. Πάντως είναι άδικο να βλέπεις τον πατέρα σου στεναχωρημένο επειδή τα "αδέρφια" του είναι τόσο Μαλάκες.

Ειλικρινά αν είναι έτσι τα αδερφια χαίρομαι που δεν έχω. Καλύτερα να νιώθω την μοναξιά μου τώρα χωρις αδέρφια παρά να νιώθω τη μοναξιά του πατέρα μου. Παρά να νιώθω μόνη στον κόσμο όταν έχω τόσο στενούς συγγενείς.

Γενικός είναι απαράδεκτοι. Δεν πιστεύω στις κατάρες, μακάρι να τις πίστευα να τους έρχινα μία. Το ξέρω ότι ακούγομαι πολύ κατίνα. Αλλά η μικροπρέπεια τους είναι που με τρελαίνει.

Κύριε Χαριτίδη Θεώδορε, θείε Λάκη που μια ζωή αποτυχημένος ήσουν ένα μεγάλο Άντε Γαμήσου από την ανιψιά σου.

(για να φανταστείτε πόσο Looser είναι είχε μεταναστεύσει στην Αμερική και ενώ όλοι έκαναν περιουσίες αυτός ζητούσε χρήματα από την μαλακισμένη για γιαγιά που είχα)

και αυτό που με τρελαίνει είναι η θλίψη στα μάτια του πατέρα μου όταν μια μέρα του είπα ότι πέθανε ο θείος ο Λάκης και εκείνος νόμιζε ότι εννόησα τον αδερφό του.
Είναι μαλακία να βλέπεις τον πατέρα μου να τον αγαπάει σαν μικρό αδερφό του και αυτό το απόπτυσμα για άνθρωπος να είναι έτσι.

άντε γαμήσου δύο φόρες θείε. (και επειδή μάλλον δεν θα μπορείς τα βιάγκρα κερασμένα από μένα Καραγκιόζη )

Ευτυχώς ο θεούλης προνόησε και την ομορφιά την πείρε ο πατέρας μου και αυτός έμεινα Λάκης.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

15 Φώναξαν:

alex.00 είπε...

Mυριζομαι ενδοοικογενειακες φασαριες....

Erisadesu είπε...

δεν υπάρχει οικογένεια για να έχουνε ενδοοικογενειακές φασαρίες. αυτά τα άτομα δεν είναι μέρος της οικογένειας μας. Εμείς στην οικογένεια μας νιώθουμε ο ένας για τον άλλον δεν κοιτάμε την πάρτη μας οπως αυτοί.

Love and Poison είπε...

Συμβαίνουν αυτά στις μέρες μας; Δεν το πιστεύω...

Ένα μεγάλο άει σιχτίρ από όσους έχουν βιώσει παρόμοιες μαλακίες από κάθε σόι & έχουν δει τους δικούς τους να στεναχωριούνται...

Ελπίζω μόνο όταν μεγαλώσω, να μη γίνω τόσο μαλάκας όσο μερικοί συγγενείς μου...

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς...

veloz είπε...

skespou na eixes aderfia pou na ekanan ta panta gia sena opws o pateras sou (kai esy na min isoun opws o theios lakis alla pali opws o pateras sou.) yparxei kalytero?

Erisadesu είπε...

lol Veloz Μέσα στην αισιοδοξία πάντα.

love & Poison ευχαριστώ για τους χαιρετισμούς σου και ανταποδίδω.

Κίνημα Εναντίον Θείων Λάκηδων

Gwgw είπε...

Δεν είναι έτσι τα αδέρφια...τουλάχιστον όχι αυτά που γνωρίζω εγώ. Είναι θλιβερό να ακούς τέτοια πράγματα.

Μικρός Πρίγκιπας είπε...

Θείε λάκη...........
Άντε γαμήσου και από τον Μικρό Πρίγκιπα................

Dannossiel είπε...

XOXO!lala pou exeis gamata xaderfia mikri mou!!!elvetia here we come!

Gaara είπε...

επειδή τους έχω 3, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν θα τους άλλαζα με τπτ, ό,τι και αν μου κάναν. Από αυτή την άποψη καταλαβαίνω την στάση που διατηρεί ο πατέρας σου.
μήπως θα έπρεπε να το συζητήσεις μαζί του? ( :

Erisadesu είπε...

Ναι γωγώ ειναι.

Μικρέ μου πρίγκηπα μη μιλάς έτσι εσύ δεν κάνει.

Καλά απο σένα Αντιγόνη δεν περήμενα και κάνα σοβαρό σχόλιο. Ευτυχώς που έχω τέλεια δεύτερα ξαδέρφια. (Δυστυχώς τα πρώτα ξαδέρφια ακολούθησαν το δρόμο των γονιών τους.)

Gaara γιατί να συζητήσω κάτι με τον πατέρα μου το οποίο τον πληγώνει;
Τι να συζητήσω; Γιατί τα αδέρφια σου είναι τόσο βλαμένα και σε στεναχωρούν; Γιατί η ιδιά σου η μάνα σε ξέγραψε και αυτοί δεν έκαναν τίποτα; Σαν τι ακριβώς να συζητήσω μαζί του.

demonia είπε...

Ούτε κι εγώ έχω αδέρφια και ξέρεις τι έχω καταλάβει...;Όλα είναι στον άνθρωπο και μπορεί να έχεις 3 αδέρφια και να μην αισθάνεσαι κανένα κοντά σου ενώ να έχεις έναν φίλο και να τον αγαπάς σαν αδερφό.Όσο για το μαλάκα θείο,διέσυρε τον δημόσια μέσω του blog σου,no mercy to the worthless :-p

salvador είπε...

κάνεις ΜΕΓΑ λάθος
δεν είναι όλα τα αδέρφια έτσι
έχω έναν αδερφό και μιλάω εκ πείρας

Gaara είπε...

Αυτά που έγραψες εδωπέρα, και απορείς για την στάση του πατέρα σου απέναντι στα αδέρφια του.
Anywayz δεν ξέρω την κατάσταση γιαυτό δεν είμαι σε θέση να εκφέρω άποψη.
Ένα πάντως μπορώ να πω από την δικιά μου σχέση με τα αδέρφια μου. Όταν πρόκειται για καταστάσεις μεταξύ α' συγγενών και κυρίως μεταξύ αδελφιών, οι αντιδράσεις δεν είναι ποτέ βασισμένες στην κοινή λογική.

Wrong Guy είπε...

χμμμ..δε θέλω νεύρα...δε θέλω νεύρα...

Erisadesu είπε...

Gaara... Ο πατέρας μου μια χαρά είναι
άλλος στη θέση του θα αντιδρούσε πιο άσχημα. Εκείνος απλά νιώθει απογοητευμένος και δεν ασχολείται μαζί τους. Τι να πω εκείνος είναι πιο μεγαλόψυχος και απο μένα και απο τα αδέρφια του.

Gaara + Salvador μακάρι οι σχέσεις που έχετε να είναι πάντα έτσι.

Demonia ευτυχώς που έχω μερικά άτομα σαν τη Dannossiel και την οικογένειά της και μου σπάνε τη μοναξιά μου του στύλ, ότι αν φύγουν οι γονείς μου θα έχω κάποιους συγγενείς να με στηρίξουν.

Wrong Guy τώρα δεν έχω νευρα.
Αν γεννηθείς Λάκης πάντα Λάκης θα είσαι.

Veloz αυτό που λες θα έπρεπε να ήταν ο κανόνας όχι η εξαίρεση.