Θεαγένειο Vs Νεάπολη

by 14:16 1 Φώναξαν
Σήμερα ήμουν από το πρωί μέχρι τώρα στο Θεαγένειο. Απο την οικογένεια ήμασταν εκεί 8 άτομα από Νεάπολη. Καθώς περιμέναμε την εγχείρηση που δεν ήρθε ποτέ, εμφανίστηκαν άλλοι 4 γείτονες που περίμεναν στο νοσοκομείο ο καθένας για δικό του λόγο. Βαρέθηκα να περιμένω έτσι πήγα με την ξαδέρφη μου να πάρουμε καφέ, στον γυρισμό πέσαμε πάνω στον Δήμαρχο μας. Ο οποίος περίμενε και αυτός εκεί με άλλα άτομα από την Νεάπολη. Φανταστείτε μέχρι και ο Δήμαρχος μας εκεί ήταν.

Θεέ μου τη τραγική ημέρα γιατί τόσα άτομα σε αυτό το νοσοκομείο από την Νεάπολη; Τι γίνεται στη γειτονιά μου και στους συμπατριώτες μου; Αυτό το πράγμα συμβαίνει καθημερινά σε όλα τα νοσοκομεία της πόλης; Αύριο που θα πάω αναρωτιέμαι πόσους ακόμη γείτονες θα συναντήσω.

Στεναχωρήθηκα λίγο για την καλή μου Νεάπολη. Ώμος η Νεάπολη είναι μια γειτονιά που έχει μάθει να παλεύει. Γι' αυτό ας ξεχάσουμε λίγο τα δυσάρεστα της και ας γιορτάσουμε μαζί με την νεολαία της ένα ακόμη Διεθνές φεστιβάλ Graffiti.




Είστε όλοι καλοδεχούμενοι, οι ετοιμασίες έχουν γίνει και οι σκαλωσιές στο κέντρο νεότητας περιμένουν τους νέους καλλιτέχνες να ομορφύνουν τη γειτονιά μας.

φωτό απο το περσινό φεστιβάλ:

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

BushidoCougar είπε...

Όταν ήμουν μικρός ζωγράφιζα κάτι καταπληκτικά σπιτάκια, να περάσω;