Αύγουστος

by 23:25 2 Φώναξαν




Ας μάθουμε λίγα πράγματα για τον Αύγουστο... Τον Αύγουστο κάνει ζέστη, η πόλη αδειάζει και όλα φαίνονται κίτρινα... Ονομάστηκε από τον Οκταβιανό Αύγουστο... επειδή λέει ήθελε ο μήνας με το όνομα του να έχει 31 ημέρες όπως τον Ιούλιο (που ονομάστηκε από τον Ιούλιο Καίσαρα)... ηλίθιοι Ρωμαίοι...


Τον μήνα αυτόν πέθανε η Κωλοπάτρα... συγνώμη η Κλεοοπάτρα ήθελα να πω... Δύο από τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας συνέβη φυσικά τον Αύγουστο... Η ρίψη της πυρηνικής βόμβα στην Χιροσίμα και τρεις μέρες αργότερα στο Ναγκασάκι...Οπότε όπως καταλαβαίνετε μόνο αυτά τα δύο είναι αρκετά... δεν χρειάζετε να πούμε τίποτα για την αδικαιολόγητη παράνοια αυτού του μήνα.


Περίεργο που δεν έχω γράψει μέχρι τώρα τίποτα γι' αυτό τον απαίσιο μήνα...Ο Αύγουστος είναι μίζερος γι' αυτό παίρνουν όλη άδεια, για να περάσουν αυτό τον μίζερο μήνα κοντά σε θάλασσα και ακρογιαλιές. Αλλά ακόμη δεν κατάλαβα ...παίρνουμε άδεια Αύγουστο επειδή ο μήνας είναι μίζερος ή ο μήνας είναι μίζερος επειδή όλοι παίρνουμε άδειες; (Εγώ προσωπικά δεν πήρα καμιά φορά άδεια αυτό τον μήνα)...

Έκανα ένα γρήγορο search να δω τα ποστ που έχω κάνει τα προηγούμενα χρόνια, πραγματικά μίζερα όλα...Παραδόξος όμως το πιο αισιόδοξο ποστ του blog μου και το πιο αισιόδοξο post που είχε διαβάσει ο apsoy... αλλά τελικά όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν... όπως λέει και ο βάρδος Παπάζογλου...



Αχ... θέε μου τι μιζέρια είναι αυτή... έτσι μου έρχετε να φορέσω μαύρα... να βγω στο μπαλκόνι και να αρχίσω να τραγουδάω στην Σολομωνική. Βασικά αυτό το ποστ ήθελα να το κάνω πολύ μίζερο...αλλά μέχρι να το γράψω μου έφτιαξε η διάθεση...

Σε γενικές γραμμές όμως πολύ μαλάκας μήνας ο Αυγουστος... και μίζερος είναι και ζεστός είναι και αιματοβαμένος είναι ... το μόνο καλό με τον Αύγουστο είναι ότι γιορτάζει ο πατέρας μου και το ξεχνάμε όλοι και κανείς δεν του λέει χρόνια πολλά... Είναι αστείο να τον βλέπεις να παραπονιέται...




Φαντάσου μέχρι και αυτό το τραγούδι μίζερο είναι....
Μετά από αυτό τουλάχιστον καταλάβατε γιατί η Θεσσαλονίκη έχει ξεσκιστεί να έχει εκδηλώσεις...όχι επειδη πλησιάζει η έκθεση... επειδή ο κόσμος γυρνάει και θέλει να ξορκίσει την μιζέρια του Αυγούστου με ένα νέο, πλούσιο και πολυάσχολο,γεμάτο διασκέδαση Σεπτέμβριο. Εσύς δηλαδή τι νομίζατε; Επειδή γυρνάνε όλοι ανανεομένοι απο διακοπές το κάνουν... δεν νομίζω... ας είμαστε ρεαλιστές... ο Αύγουστος τον παίρνει...

Ευτυχώς σηκώθηκε και έφυγε και έχω μπροστά μου άλλους 11 μήνες γεμάτους...

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Stratos Bacalis είπε...

Εγώ φέτος πέρασα έναν από τους πιο τέλειους Αύγουστους της ζωής μου και δεν έφυγα καν από την πόλη! :-P

Erisadesu είπε...

Αυτό έλειπε να μην περνούσες καλά κακομοίρη μου...