Έχω τόσα πολλά στο κεφάλι μου

by 16:23 6 Φώναξαν
αλλά τελικά δεν ξέρω από πού να αρχίσω και τι σημασία θα έχει να μοιραστώ όλα αυτά που έχω στο κεφάλι μου. Στη τελική όλα αυτά που θέλω να πω είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους που δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν σε ένα ποστ. Άσε που δεν έχω και ιντερνετ για να μπορέσω να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου και κάποια στιγμή να τις ανεβάσω.

Οπότε ας βάλω ένα τραγουδάκι να μου κάνει παρέα μέχρι να μπορέσω να συγκεντρωθώ, να νιώσω καλύτερα και να πληρώσω το ίντερνετ.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

6 Φώναξαν:

Ανώνυμος είπε...

poly random stigmh vre paidi m.... tespa kalo dialogismo na xeis !!!! kai na 1000aseis ta post !!!!!

Adis είπε...

Καλή λύση μάλλον.. ;)

Από 'κει και πέρα αν θες να πεις κάτι πες το! Σιγά σιγά, δε χρειάζεται να τα χορέσεις όλα σ' ένα ποστ. Αρκεί να κάνεις μια αρχή.. :)

Κάθε ταξίδι χιλίων μιλλίων, λένε, πρέπει να ξεκινάει με ένα βήμα.. ;)

Καλό απόγευμα..

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

an katafereis na sigkentrotheis thelo k ego na matho to tropo (me endiaferei k emena)...oraio tragoudi!!!!

Liani είπε...

ειλικρινα το μονο που με παραξενεψε σε αυτο το ποστ ειναι το Tag... Βρυκολακες...

γιατι βρυκολακες αναρωτιεμαι

Erisadesu είπε...

Fashionator είσαι γλυκός όπως πάντα ανυπομωνώ να σε γνωρίσω τώρα που θα περάσεις Θεσσαλονίκη

Adis Δεν συνιθίζω να έχω συνοχή σε ότι λέω, ούτε και ορθογραφία
καλώς ήρθες στη γειτονιά μας.

Σιροπιαστό Μπρόκολο με κάνεις να θέλω να σε φάω. Δεν πρόκειτε να συγκεντρωθώ στην τελική όλα τα όμορφα πράγματα έρχονται μέσα απο τον αυθορμητισμό.

Liani Μου οι Βρυκόλακες αναφέρονται στο θεατρικό του Ιψεν (νομίζω) και αφορά τις αναμνήσεις, τους φόβους και τις παράνοιες που υπάρχουν πάντα στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μας και επανέρχονται κάθε φορά να μας στοιχιώσουν. Σαν βρυκόλακες που ποτέ δεν πεθαίνουν.

KitsosMitsos είπε...

Πάντως η επιλογή ταινίας τρομερή! Από τις αγαπημένες.
Καλημέρα