Ακόμη μία πρωτιά

by 22:43 2 Φώναξαν
Τώρα θα σας μιλήσω για την πρώτη φορά που έγραψα ένα επικό ποστ.

Το έγραψα σήμερα και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:


για όσους δεν ξέρουν το δεύτερο μου blog.

God I am such a looser σε λίγο θα αρχίσω και δικό μου κανάλι στο You tube.

A ναι και ιδού ο νέος μου έρωτας :


Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

me provlimatizei ligo auto to agori mporo na po...nomizo ftaiei auto to olo uposxesis vlema..ti na po... kalo savvatokiriakoo

Erisabetsu-chan είπε...

Εγώ το αγαπάω αυτό το αγόρι κρίμα που είναι μικρότερος μου και δεν μπορώ να τον παντρευτώ. θα τον έχω μονο για σεξ...

αν ήταν καλό το σαβ/κο δεν θα ήμουν μέσα :P:P