Μουσικό Διάλειμα

by 21:46 4 Φώναξαν
καιρό έχουμε να κάνουμε ένα τέτοιο...

Κάτι για να χορέψουμε :

Neyo - Beautiful Monster ... είμαι η μόνη που τον μπερδεύει με τον Taio Cruz;


Usher Feat Will I Am - OMG!


Λίγο Kkorean Spice

Nicki Minaj, Will I Am - Check it out!


Λίγο Japanese Spice

Nicki Minaj - Your Love


Λίγο Far East Spice

Far East Movement feat Ryan Tedder - Rocketeer.


Λίγο Nerdy Spice

N.E.R.D - Hypnotize U

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

4 Φώναξαν:

Βορέας είπε...

«Αυτό το βίντεο δεν είναι διαθέσιμο στην χώρα σας»
>.< μαμώ το κάρμα μου μαμώ... Ούτε ένα δεν μπόρεσα να δω/ακούσω...

paliokoritso είπε...

Εμένα μου λέει ότι επιτρέπεται να τα παρακολουθήσω μόνο στο youtube-πάλι καλά!

Αυτό που μπορείς να δεις τα βίντεο κανονικά στην τηλεόραση αλλά στο ίντερνετ έχουν περιορισμούς ποτέ δεν το κατάλαβα...

Erisabetsu είπε...

Τι να πω εμένα μου τα δείχνει ...μήπως φταίνε οι ρυθμίσεις σας;

Και πραγματικά ποιο το νόημα να απαγορεύεις να δείχνεις τα videos?

ποιο είνα το προβλημά τους

Jimmy είπε...

Nice site you have here.
For more Music news, please visit

http://www.jimmynews.co.cc/