5 Πράγματα που περιμένω να συμβούν

by 22:44 0 Φώναξαν
Ναι έχω πολύ μεγάλη φαντασία το ξέρω, είναι χάρισμα, έτσι γεννήθηκα. Δεν ήμουν ποτέ από εκείνα τα κοριτσάκια που ονειρευόταν τον ιππότη πάνω στο λευκό άλογο...ωστόσο πάντα περίμενα κάποια άκρως ρεαλιστικά πράγματα στη ζωή μου....που τελικά...ακόμη περιμένω να μου συμβούν....


1. Να βρω ένα μωρό στα σκαλιά μου..... Κάποια πράγματα τα βλέπεις με ρεαλισμό ακόμη και όταν είσαι παιδί. Έτσι ενώ μεγάλωνα ήξερα πως δεν υπήρχε περίπτωση να κάνουν οι γονείς μου αδερφάκι. Κάθε μέρα λοιπόν μετά το σχολείο, πριν το σχολείο...όποτε άνοιγε η πόρτα τέλος πάντων, άκρως επηρεασμένη από τις ασπρόμαυρες Ελληνικές ταινίες, περίμενα να βρω ένα βρέφος εγκαταλειμμένο στις σκάλες του σπιτιού που μεγάλωσα.  Το σπίτι μας χτισμένο ένας θεός ξέρει από πότε, πάνω σε κεντρικό σημείο της Νεάπολης, ήταν το ιδανικό σημείο για να εγκαταλείψει κάποιος το βρέφος του και να με κάνει ευτυχισμένη για πάντα. Μόνιμο άγχος μου δε, ήταν μη το βρει πρώτη η πολύτεκνη οικογένεια του πρώτου και το κρατήσει για δικό της.
Έμενα στον τελευταίο όροφο, ο 1ος έχει κρυφτεί πίσω από το φυτό.

Τελικά το κτίριο έχει εγκαταλειφθεί στη μοίρα του από τον ιδοικτήτη, εγώ έχω φύγει από εκεί εδώ και χρονια...Αλλά ακόμη περιμένω να βρω το μωρό στα σκαλοπάτια μου. 

2. Το σπάσιμο του 4ου τοίχου....Ο κόσμος των comics είναι φτιαγμένος με τρεις τοίχους, αυτόν που βλέπεις πίσω από τους χαρακτήρες, αυτόν που βλέπεις από τα αριστερά και από τα δεξιά του καρέ και ο 4ος τοίχος από εκεί που κοιτάς / διαβάζεις εσύ την ιστορία....Ακόμη περιμένω τον νεαρό που θα σπάσει τον 4ο τοίχο στα comics που διαβάζω και θα εμφανισθεί μπροστά μου. Αν σας θύμισε κάτι αυτό είναι επειδή γεννηθήκατε πριν από εμένα και καταλάβατε πως η πηγή έμπνευσής μου ήταν το video των Aha. Πόσο χρονών ήμουν όταν το ειδα πρώτη φορα; Ήθελα οπωσδήποτε να διαβάσω αυτό το comics που δεν ήταν πουθενά στης σελίδες της Κατερίνας και της Μανίνας. Ήθελα αυτό το μαγικό comics το είχα ανάγκη. Ακόμη το έχω και ακόμη περιμένω να σπάσει ο 4ος τοίχος και να εμφανισθεί ο χαρακτήρας από το εκάστοτε manga που διαβάζω.


Βέβαια αν θέλω να μου συμβεί καλό θα ήταν να σταματήσω να διαβάζω yaoi manga με gay χαρακτήρες και να ξαναρχίσω τους X-men μπας και βγει ο Gambit. (Βέβαια με την τύχη που έχω μάλλον κανας Onslaught θα βγει και θα με σκοτώσει)...ναι θα συνεχίσω να περιμένω, να  αφήσει ο Gambit τη Rogue και να έρθει σε εμένα. 

3. Να εμφανισθεί ένας χαμένος τουρίστας στο εξοχικό μου...Αυτό δεν ξέρω γιατί το περιμένω και να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πότε ξεκίνησα να το περιμένω (υποψιάζομαι από τότε που βρήκαμια χαμένη Ιαπωνέζα τουρίστρια κάτω από το σπίτι μου) .. Το μόνο σίγουρο είναι πως κάθε φορά που πάω στο εξοχικό, περιμένω για κάποιο λόγο στη μη τουριστική περιοχή που μένω να εμφανισθεί ένας χαμένος τουρίστα και να μου ζητήσει οδηγίες...Δεν είναι καμιά τρελή φαντασίωση αλλά είναι κάτι που περιμένω...μάλλον οφείλεται στο ότι βαριέμαι πολύ στο εξοχικό και εκεί βρίσκει ελευθερία η φαντασία μου για να καλπάσει.

4. Να με επιλέξουν για μια ειδική αποστολή στο διάστημα....Χωρίς λογική, έτσι απλά μια ημέρα να πάρει τηλέφωνό η NASA και να μου πει...Erisadesu we need you...Να μου πουν πως μετά από παγκόσμια έρευνα επιλέχθηκα εγώ για μια ειδική αποστολή στο διάστημα. Η παγκόσμια ανθρωπότητα αναγνώρισε επιτέλους το επικοινωνιακό μου χάρισμα να καταλαβαίνω όλες τις γλώσσες του κόσμου και επέλεξε εμένα ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλων να εκπροσωπήσω τη γη στο διάστημα...Αυτό το έχω σταντάρακι πως μια ημέρα θα γίνει, αν το σκεφτείς είναι το πιο ρεαλιστικό από όλα τα υπόλοιπα. 



Βέβαια το ιδανικό θα ήταν ο συνδυασμός του 2 και του 4 να βγει κάποιος από τα anime και να με πάρει μαζί του στο διάστημα αλλά σ'αυτή την περίπτωση θα ήθελα ας είναι από Slice of  life διαστημικό anime σαν τους ΠΛΑΝΗΤΕΣ. (ναι έτσι λέγετε το anime παρότι ιαπωνικό το όνομά του είναι ΠΛΑΝΗΤΕΣ)

5. Να μου στείλουν μήνυμα για συνέντευξη εργοδότες στο Linkedin. Τελευταίο πράγμα και πιο κορυφαίο στη λίστα μου είναι το να διαβάσει κάποιος εργοδότης το προφίλ μου στο Lnikedin και να μου στείλει μήνυμα για συνέντευξη. Πιστεύω και είμαι σίγουρη πως αν κάτι δεν πραγματοποιηθεί από αυτή τη μικρή λίστα θα είναι αυτό. Δηλαδή αν παίζαμε στοίχημα θα έδινα περισσότερες πιθανότητες στο να κάνω σεξ με τον Deadpool παρά να στείλει μήνυμα εργοδότης (ειδικά μετά που είδα πως ο υπεύθυνος HR μιας εταιρείας δεν έστειλε μήνυμα...παρόλο που είχα την προϋπηρεσία που ζητούσαν και μιλάω Ιαπωνικά...βέβαια αυτοί θέλανε Ιάπωνες...όχι Ελληνίδα..)..Που θα πάει θα έρθει η ημέρα που η Trivago θα μου ζητήσει να πάω να δουλέψω μαζί της, στον διαστημικό σταθμό στον Άρη.   

Λοιπόν...τι ρεαλιστικό πράγμα περιμένετε να σας συμβεί; 

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία