Homo Janai... Boku wa Gay Desu!!!

by 02:36 3 Φώναξαν
Το οποίο μεταφράζεται... "Δεν είμαι ομοφυλόφιλος, είμαι Gay"... Έτσι και εγώ...
δεν είμαι ομοφυλόφιλη αλλά Gay.... αλλιώς δεν μπορώ να δώσω λογική εξήγηση για την παρακάτω ταινία....

Λοιπόν μετά το Antique... παρακολούθησα μια κορεάτικη σειρά η οποία ονομάζετε Coffee Prince... το σενάριο απλό, νεαρός ιδιοκτήτης ερωτεύεται νεαρό υπάλληλο (ο οποίος τελικά είναι γυναίκα). Παλεύει με το θέμα ότι ερωτεύτηκε έναν άλλο άνδρα, μετά μαθαίνει ότι είναι γυναίκα γίνετε λίγο της πουτάνας για δύο επεισόδια, μετά αυτοί ζουν τον ερωτά τους και εμείς μένουμε με μια γλυκιά αίσθηση ρομαντισμού στα χείλη... και προχωράμε να δούμε μία ταινία με λιγότερο ερωτισμό, αγάπη και όλα αυτά που μας κάνουν να νιώθουμε μόνοι...

Οι αλήθεια είναι ότι τις καλύτερες ιστορίες αγάπης τις είδα στον Ασιατικό κινηματογράφο, πολύ πριν αρχίσω να ασχολούμαι με το άθλημα των anime και της γενικότερης ασιατικής παρακουλτούρας... Έτσι πάντα λάτρευα της αισθηματικές ταινίες από εκείνη την μεριά του πλανήτη.. Έτσι σκέφθηκα να δω κάτι ανάλογο με gay ζευγάρι γιατί τουλάχιστον δεν θα ζηλέψω ένα ζευγάρι με δύο άνδρες... και τι καλύτερο να βλέπεις μια αισθηματική ιστορία ανάμεσα σε δύο παίδαρους; Ίσα ίσα καλύτερα κιόλας που απουσιάζουν και οι κακάσχημες ασιάτισσες από το κάδρο και έτσι υπάρχει περισσότερος χώρος για αρσενικά...

Έτσι λοιπόν κατέβασα το Itsuka no Kimi E... (αδυνατώ να το μεταφράσω υποπτεύομαι ότι θέλει να πει μείνει πάντα δίπλα μου ή είσαι πάντα διπλα μου)



Πόσο παράξενοι είναι αυτοί οι Ιάπωνες που σε ότι αφορά τον έρωτα το φύλο δεν τους στέκεται εμπόδιο; Απλά δεν ξέρω αν θα πρέπει να τους θεωρήσω ηλίθιους ή έξυπνους με αυτή την κίνηση.. στην τελική αν το πιστεύεις αυτό υπάρχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να βρεις το έτερον σου ήμισυ από ότι όταν είσαι περιορισμένος σε ένα μόνο φύλο.

Anyway ... το Σενάριο είναι απλό, ο Hayase (Χαγιάσε είπα όχι Χαγιάτε) ήταν λίγο περιέργος σχετικά με τον σνομπ συμφοιτητή του Noboru. Όταν τελικά αποφάσησε να μάθει περισσότερα γι΄αυτόν, κοίτα να δεις σύμπτωση, έπεσε στον κοινωνικό και ευχάριστο δίδυμο αδερφό του Noboru, τον Ryu... Έτσι γίνεται φίλος με τον Ryu ενώ παράλληλα προσπαθεί να γνωρίσει καλύτερα τον Noboru... Ωραία ταινία... προβλέψιμη; Τι επειδή καταλαβάτε απο το πρώτο τέταρτο της ταινίας τι συμβαίνει την θεωρήσατε προβλέψιμη; Όχι εσείς απλά είστε πολύ έξυπνοι και το καταλάβατε...

Πάντως εμένα μου φάνηκε πολύ ωραία ίσως επειδή είναι και η πρώτη φορά που βλέπω ταινία που να μιλάει για pure solid Gay love... συνήθως περιρίζομαι στις ταινίες όπου οι gay φοράνε φτερά και πουπουλα, μιλάνε παράξενα και συμμετέχουν σε διαγωνισμούς drag queens... Μερικά στερεότυπα τα λατρεύω τι να κάνω;;

Τα γκομενάκια που λέτε στην ταινία ειναι πολύ ωραία... και απο ότι είδα ο ένας όλο σε τέτοιες ταινίες παίζει... δεν είναι κακό...

μετα πολλά την ταινία μπορείτε να την βρείτε εδώ μαζί με άλλες του είδους...

miketazoo

Εμένα προσωπικά μου άρεσε.. δεν είναι και η πιο ρομαντική ταινία του αιώνα αλλά ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα να δω σήμερα....

α ναι και αν περιμένετε ερωτικές σκηνές καλύτερα να το ξεχάσατε
Η θεωρία περί ασιατικής τηλεόρασης είναι αυτή:
Οι Ιάπωνες δεν κάνουν τίποτα
(σαν παγόβουνα)
Οι Κορεάτες φιλιούνται και αγγίζονται
(σαν φυσιολογικοί άνθρωποι)
Οι Κινέζοι δείχνουν και ερωτικές σκηνές.
(σαν απολύτως φυσιολογικοί άνθρωποι)

ωστόσο από οτι κατάλαβα το φιλί για τους Ιάπωνες έχει μεγάλη σημασία...
πως σκατά καταφέρνουν να φαίνονται τόσο ρομαντικοί στις ταινίες και στις σειρές ενώ
κατα βάση είναι αναίσθητοι δεν μπορώ να το καταλάβω...

anyway σας κούρασα πέρνω τα φτερά μου και φεύγω.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

3 Φώναξαν:

tzonakos είπε...

Ενδιαφέρον, αν και εγω ποτέ δεν θα έβλεπα ταινία με gay καταστάσεις.

bollylitsa είπε...

Δε μου λες, που τις βρίσκεις όλες αυτές τις ωραίες ταινίες; είμαι και γω στη σαλονίκη, αν θες δως μου κανα χιντ.

Erisadesu είπε...

pasxalia mou steile mou ena mail
8a to vreis sto profile mou
gia na mporesw na sou steilw ta links :)