Γιορτές και άλλα δεινά....

by 22:31 4 Φώναξαν
Πριν ένα χρόνο λοιπόν έγραψα εκείνο το ποστ με τα τραγούδια που άκουγα το 2013 ...φέτος βαριέμαι να κάνω κάτι τέτοιο και αντ' αυτού λέω να γράψω για το πόσο μαλακισμένα νιώθω τις τελευταίες ημέρες και πως σκέφτομαι να αρχίσω ράντομ επιθέσεις σε περαστικούς με την ελπίδα πως όταν γίνει η σύλληψη μου να με περάσουν για τρελή και να με κλείσουν σε ψυχιατρική κλινική (κατα προτίμηση στο δαφνή για να είμαι κοντά στο Μαγκούσι μου)...

Δυστυχώς ή ευτυχώς περίμενα φέτος με μεγάλη μου χαρά τις γιορτές και όσο πλησιάζουν οι μέρες εγώ νιώθω και πιο σκατά και εκνευρίζομαι όλο και περισσότερο με τους γύρω μου. Μην φανταστείτε και πέρσι σκατά ήμουν απλά δεν ήθελα να τα μοιραστώ με κανέναν. Ωστόσο φέτος σκέφτηκα πως αν τα μοιραζόμουν έστω και με αυτό τον τρόπο να ένιωθα λίγο καλύτερα....Ίσως η επιθυμία μου για μαζική εξόντωση του ανθρώπινου είδους να κατευναζόταν...ωστόσο όσο γράφω δεν βλέπω να αλλάζει κάτι.

Δεν ξέρω αν φταίει η κούραση ή απλά έχουν εξαντληθεί οι αντοχές μου αλλά πλέον δεν μπορώ άλλο να συνανστρέφομαι με ηλιθιούς.  Βλέπω γύρω μου τι συμβαίνει και εκεί έξω τελικά βλέπω πως μόνο άνιωθοι άνθρωποι κυκλοφορούν, ανεπηρέαστοι απο την μιζέρια της πόλης και της ζωής μας. Ύστερα κοιτας παραπέρα και βλέπεις πως και στις γειτονικές χώρες τα πράγματα το ίδιο σκατά είναι...και μετά έρχονται τα νέα απο τις Ινδίες τα Πακιστάν και άλλες χώρες ...

Τέλος πάντω νιώθω ήδη καλύτερα και σκέφτηκα πως αν αρχίσω να γράφω για το πόσα άτομα θέλω να σκοτώσω θα χτυπήσει το τηλέφωνο και θα εμφανιστεί στην πόρτα ο Κος Σφακιανάκης για να δει αν ειμαι καλά, αν εννοώ αυτά που γράφω και αν θα ήθελε η μάνα μου να τον κεράσει ποντιακο σπιτκό φαγητό. Άσε που μπορεί να με περάσουν και άτομο της Τζιχάντ  και η απλή βίαιη έκρηξη μου μπορεί να πάρει πολιτικό χαρακτήρα.

Μέρες που είναι θα ήθελα να σας ευχηθώ να ζήσουμε ακόμη έναν χρόνο χωρίς να καταστροφή ο πλανήτης, χωρίς να ξεσπάσει πόλεμος και χωρίς νέυρα με πολύ υγεία και τύχη.




Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

4 Φώναξαν:

mahler76 είπε...

Πάλι καλά δηλαδή που είναι δύσκολο να βρεις πυρηνικά. Θα μας είχες τινάξει όλους χαχαχα. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι, με υγεία και λιγότερους ηλίθιους στις ζωές μας :)

Erisadesu είπε...

Mahlerάκο μου...έχω πρόσβαση σε ουράνιο όμως...αγνό ακατέργαστο ουράνιο και σε ποντικοφάρμακο και ξέρω να κάνω τηγανόψωμα..είμαι γυναίκα με αρετές...

Ας είναι η ζωή μας καλύτερη απο εδώ και πέρα και γεμάτη υγεία.

Stefanos Max είπε...

εγω παντως σε νιωθω αλλα δε θελω να σκοτωσω κανεναν. αυτο ειναι το πιο ευκολο. το καλο ειναι να τους δωσεις ενα γερο μαθημα...

Erisadesu είπε...

έχεις ένα δίκιο αγαπητέ Στέφανε