Freedom!!!!!

by 22:34 3 Φώναξαν

Θα περίμενες πως στο blog ατόμου που προσκυνάει το χώμα που πατάει ο Pharell Wilimas θα έβαζα το δικό του τραγούδι freedom, αλλά είμαι παιδί που μεγάλωσε στα 90s και σ'αυτή την περίπτωση υπήρχαν και άλλες επιλογές.

Επιλέγω την εκδοχή ελευθερίας του George Micahel, όχι επειδή ήταν η πρώτη που άκουσα, αλλά επειδή ήταν κάτι που έγραψε γεμάτο συμβολισμούς τόσο για την αλλαγή στην καριέρα του τόσο και στη ζωή του. Έτσι και εγώ θέλω να πιστεύω πως με την κίνηση μου καίω το παρελθόν και είμαι έτοιμη να αναγεννηθώ από τις στάχτες μου και να φτιάξω κάτι καινούργιο. Όπως ο Μιχαλάκης άφησε τις ημέρες των Wham πίσω του και εδραιώθηκε ως σπουδαίος καλλιτέχνης και μουσικός ελπίζω πως και εγώ θα προχωρήσω και θα φέρω επανάσταση στον κλάδο του τουρισμού με τις φρέσκες ιδέες μου και το ανύπαρκτο αρχικό μου κεφάλαιο....ναι δεν το πολύ σκέφτηκα όπως βλέπετε...ωστόσο έφτασα στο σημείο που δεν γινόταν άλλο έπρεπε να ελευθερωθώ.

Τώρα I am free to do what I want any of time...bitches... όπως μας τραγουδούν από το μακρινό παρελθόν οι Soup Dragons με το τραγικής αισθητικής βιντεοκλιπ τους. 


Για να δούμε τόσο καιρό κρυβόμουν πίσω από την δικαιολογία του δεν προλαβαίνω, τώρα που θα έχω χρόνο για να βάλω μπρος τις ιδέες μου τι θα κάνω. Ας σκορπίσω λίγο αισιοδοξία πάντως γιατί προηγουμένως που έκανα μία βόλτα από τα blogs όλοι μέσα στην απογοήτευση ήταν και στο πένθος. Γι αυτό ουσιαστικά είπα να γράψω και εγώ μπας και φέρω λίγο φως με την ανεπιτηδευτη γαματοσύνη μου. 

Έτσι που λέτε πλέον δεν θα χρειάζεται τραγουδάω το "I want to break free" των Queen ενώ καθαρίζω με την ηλεκτρική σκούπα στο σαλόνι, καθώς έσπασα τα δεσμά μου. 


Τώρα αγαπητοί ένθερμοι οπαδοί και αναγνώστες αυτού του blog....ναι σε εσένα το λέω, σε εσένα ένα και μοναδικέ μου αναγνώστη είμαι ελεύθερη να ανοίξω τα φτερά μου και να πετάξω σαν πουλί...όπως έκαναν οι beatles πριν από εμένα...


και ναι είναι σημαντικό για εμένα αυτό το βήμα που έκανα...ίσως κάποια ημέρα να σταματήσει η δουλειά μου να ορίζει την ζωή μου και να μην είναι τόσο σημαντικός παράγοντας στο πως θα κινούμε...αλλά όσο είμαι μόνη και χωρίς οικογένεια...λέω να την αφήνω να ορίζει την ευτυχία μου...οπότε πέρα από Ελεύθερη επαγγελματικά να σας θυμίσω πως είμαι και Free και single and ready to mingle....



όχι που δεν θα έβρισκα τρόπο για  να χώσω στη λίστα μου Κορεάτικο τραγούδι.... έτσι που λέτε...γιορτάζω την παραίτηση μου από τη δουλειά με αυτό τον τρόπο. Σας ανακοινώνω πως είμαι ημιάνεργη και με ένα καλό σχέδιο στα χέρια μου...το μόνο που μου μένει είναι να το ελευθερώσω και να ξεκινήσω μια νέα εποχή στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης... 


α και στην περίπτωση που νομίζατε πως δεν θα το βάλω...  πάρτε και τον μελλοντικό μου σύζυγο. 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκατά τα κατάφερα και έκανα τελικά λίστα με τραγούδια με θέμα την ελευθερία....όπως και να έχει η ευχή μου είναι να σπάσε τε τα δικά σας δεσμά και επιτέλους να πετάξετε έστω και αν τα φτερά σας είναι σπασμένα.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

3 Φώναξαν:

Jim P είπε...

Συγχαρητήρια που έσπασες τα δεσμά της δουλειάς σου, καλά να περάσεις και καλή ξεκούραση.

Sophie Laz είπε...

Με πολλή χαρά θα κάνω το πρώτο μου σχόλιο στο υπέρτατο blog της θεάς καφροδίτης και θα σου ευχηθώ τα καλύτερα, αν και με το εκρηκτικό σου ταπεραμέντο είναι σίγουρο ότι θα κάνεις πάταγο, αρκεί να το πιστέψεις!!

Erisadesu είπε...

της δουλείας θες να πεις...

μαρή Σοφία θεάρα!!!!! Αυτό είναι το blog της θεας
www.athlieskores.blogspot.com