Το τελευταιό Αντίο.

by 13:03 5 Φώναξαν
Λένε ότι όταν πεθάνει ένας άνθρωπος, η ψυχή του τριγυρνάει για 40 ημέρες με τους ζωντανούς. Χαίρομαι που μέσα σε αυτές τις 40 ημέρες με επισκέφθηκες στο όνειρο μου.
Σήμερα θα έρθουμε να σου πούμε το τελευταίο αντίο. Ελπίζω η ψυχή σου να αναπαυθεί ειρηνικά. Θέλω να πιστεύω ότι όσοι πεθαίνουν νέοι γίνονται άγγελοι. Ότι και εσύ θα μπεις στο στο τάγμα των αγγέλων μαζί με τους υπόλοιπους που έφυγαν νωρίς.

Όπου και να πας οι σκέψεις μας θα είναι μαζί σου, να το ξέρεις. Λυπάμαι που σε άφησα τόσο νωρίς μόνο σου στην Κρήτη. Λυπάμαι που ακόμη και αν ήμουν μαζί σου δεν θα μπορούσα να σε προσέχω αρκετά για να μη φύγεις έτσι. Ήσουν πάντα με το χαμόγελο στα χείλη και όταν δεν ήσουν εγώ δεν μπορούσα να κάνω κάτι παρά να σε διασκεδάζω λιγάκι.

Θυμάσαι που όταν ήμασταν μικρά παραλίγο να σε σκότωνα; Θυμάσαι που σου πέταξα άμμο επειδή μου πείρες το κίτρινο φτυαράκι. Μακάρι να το είχα αυτό τώρα εδώ κοντά μου. Βρήκα την φωτογραφία που βγάλαμε μαζί στα γενέθλιά σου. Ήταν μια εικόνα των αλλοτινών μας εαυτών. Εκείνη την μέρα δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Όπως δεν θα ξεχάσω ποτέ τα γενέθλια σου Λουκή μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι φέτος δεν σε πείρα τηλέφωνο να σου ευχηθώ επειδή σκέφθηκα ότι θα μας δοθούν πολλές ευκαιρίες ακόμη για να μιλήσουμε. Μακάρι να ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία μου ευκαιρία. Μακάρι να σε είχα πάρει τότε τηλέφωνο.

Θα είσαι πάντα το πρώτο μου ανίψι. Με έκανες θεία πριν ακόμη μάθω να περπατάω. Ευχαριστώ για τις λίγες χαρές και τις λίγες αναμνήσεις που απλόχερα μου χάρισες.
Θα σε αγαπάω για όσο ζω και θα ελπίζω ότι μια μέρα θα με υποδειχθείς κοντά σου.

It's kinda hard with you not around (yeah)
Know you in heaven smilin down (eheh)
Watchin us while we pray for you
Every day we pray for you
Til the day we meet again
In my heart is where I'll keep you friend.

In the future, can't wait to see
If you open up the gates for me

Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

5 Φώναξαν:

Gwgw είπε...

Όσο ζούμε εμείς και τους θυμόμαστε ζουν και αυτοί που δυστυχώς έφυγαν νωρίς. Είμαι σίγουρη ότι θα προτιμούσες να είναι κοντά σου παρά να ακούς λόγια. Κρίμα που μόνο λόγια μπορώ να πω. Κουράγιο.

Erisadesu είπε...

Ευχαριστώ Γωγώ. Απλά στεναχωριέμαι που δεν τον έζησα όσο τον είχα κοντά μου. Που απλά ήμουν ένα κομπάρσος στην ταινία που ήταν η ζωή του.

Dannossiel είπε...

αντε γαμήσου μαλάκα δεν μπορώ να σταματήσω το κλάμα.

alienlover είπε...

το ότι τον σκέφτεσαι και τον θυμάσαι είναι αυτό που τον κρατάει ζωντανό..

Erisadesu είπε...

δεν θα τον ξεχάσω εύκολα.
ευχαριστώ για το κομεντ σου.