Σαντορίνη Vs Λίζα σημειώσατε 1

by 14:05 0 Φώναξαν

Σαν φοιτήτρια και εγώ πήγα κάποτε στην Σαντορίνη 3ημερή εκδρομή με τα παιδιά του ΤΕΙ. Πρώτη φορά πέρασα καλά σε μια 3ημερή, φυσικά μετά κόντεψα να πάθω πνευμονία αλλά αυτό είναι minor. Έκανα νέες φιλίες εκεί και πέρασα υπέροχα.

Πριν ένα χρόνο έψαχνα για δουλεία για την θερινή περίοδο και αφού η Μιχαέλα και ο Κεν ήταν ήδη εκεί από πέρσυ σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ καλή κίνηση να πάω και εγώ. Τελικά δεν πήγα. Τώρα ένα χρόνο μετά νιώθω στοιχιομένη από αυτό το νησί.

Πάντα όταν έχω άνχος βλέπω στο όνειρο μου ότι πάω ταξίδια. Όλες οι τάσεις φυγής μου εμφανίζονται στα όνειρα. Πρώτη φορά όμως υπάρχει όμως κάποιος προορισμός. Έτσι σήμερα για ακόμη μια φορά είδα στον ύπνο μου ότι πήγα στην Σαντορίνη. Εδώ και μήνες, πάντα Σαντορίνη. Φυσικά όταν το βλέπω το όνειρο δεν βλέπω τους λευκούς δρόμους της Σαντορίνης, την Καλντέρα.

Νιώθω το νησί αυτό να με καλεί. Αυτό σκέφτηκα. αλλά μώλις τώρα κοίταξα τον τοίχο στο γραφείο μου μπροστά, εκεί πάνω από το κεφάλι μου έχει ένα τεράστιο κάδρο με την Σαντορίνη. Αλλά εγώ την έβλεπα στον ύπνο μου πολύ πριν έρθω σ’αυτή την δουλειά. Τώρα γκρεμίστηκε όμως η ιδέα ότι η Σαντορίνη με καλεί. Σκέφθηκα ότι ίσως εκεί υπάρχει κάτι που ζητάει την παρουσία μου. Ίσως θα πρέπει να σταματήσω να ερμηνεύω τα όνειρα. Ίσως απλά αυτό το νησί να είναι η κούραση και το άνχος της δουλειάς.

Πάντως σαν σχεδόν προληπτική, μου άρεσε η ιδέα ότι όντως κάτι μπορεί να με καλεί να πάω εκεί. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι και ένα ταξίδι. Μετά το ταξίδι στις Βρυξέλλες τον περασμένο Νοέμβριο, που είδα πως είναι να πηγαίνεις «διακοπές» σε έναν άγνωστο προορισμό το μυαλό μου είναι μόνο εκεί. Στο να φύγω και εγώ κάπου.

Η Μαρία, που για μένα είναι κάτι παραπάνω από φίλη. Μώλις γύρισε από Αμερική. Μέσα σε δύο μήνες έκανε τόσα ταξίδια που σε όλη της την ζωή δεν έκανε. Περιττό να πω ότι ζηλεύω πάρα πολύ. Στην τελική εγώ δουλεύω στον τουρισμό και δεν έχω κάνει κανένα ταξίδι. Χθες στο γραφείο κατάλαβα ότι οι περισσότεροι ξεκίνησαν με συνοδείες. Βασικά μαθαίνω πολλά νέα πράγματα και αυτό με τρομάζει.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι σήμερα όλα τα αεροπλάνα που έχουμε έχουν καθυστέρηση και ακόμη κανείς αρμόδιος δεν μας έχει δώσει σαφή αιτία, αν και για Κέρκυρα μάλλον υπαίτιος είναι ο καιρός.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία