Τι έλεγα για την Σαντορίνη;

by 23:42 0 Φώναξαν
Συνήθως βλέπω άτομα στο όνειρο μου και μετά τους συμβαίνει κάτι κακο.
Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι άσχημο σε προορισμό.
Πιστέυω μάθατε τι έγινε σήμερα έτσι; στην Σαντορίνη.

Ώρες αγωνίας εν πλω
Σώοι οι επιβαίνοντες σε κρουαζιερόπλοιο που πήρε κλίση ανοικτά της Σαντορίνης
Παραπλέοντα σκάφη έσπευσαν να βοηθήσουν το Sea Diamond (στο κέντρο)
Σαντορίνη
Τελευταία ενημέρωση 06/04/07 00:35
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Αίσιο τέλος για τους 1.170 επιβάτες και 390 μέλη πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond το οποίο πήρε κλίση από εισροή υδάτων ανοικτά της Σαντορίνης. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιχείρηση διάσωσης.
τα υπόλοιπα εδώ


Τελικά τι γίνεται ; Γιατί η 6η αίσθησή μου υπάρχει ακόμη; Αφού είμουν σίγουρη ότι την είχα κρύψη καλά μέσα στα βάθη της ψυχής μου όταν ήμουν παιδί. Γιατί τώρα εμφανίζεται πάλι;
Δεν θέλω να προβλέπω το κακό στα όνειρα μου. Το έκανα μικρή δεν θέλω να το κάνω και τώρα. Είναι τραγικό να βλέπεις πράγματα που δεν κατανοείς και ξαφνικά στο κοντινό μέλλον
να καταλαβαίνεις γιατί είδες όλα αυτά τα όνειρα.

Φύγε σε πάρακαλω.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία