Χρειάζομαι Ψυχολόγο

by 23:07 5 Φώναξαν


Φέτος είναι η χρονιά που θα κλείσω τα 30 και δεν θα έχω καταφέρει τίποτα σπουδαίο στη ζωή μου...
και αντί αυτό να λειτουργήσει σαν Wake Up Call και να ξυπνήσω το πρωί και να αρχίσω να δημιουργώ πράγματα....κάτι πολύ εύκολο αφού είμαι εδώ και 2 χρόνια άνεργη και άφραγκη και... καλύτερα να μη το μοιραστώ μαζί σας αύτο... Κάθομαι και λιώνω όλη μέρα κοιτάζοντας αυτό το Gif...




και ελπίζοντας πως θα συμβεί αυτό:



Αγαπητέ κύριε Yang Hyun Seok, δημιουργέ και πρόεδρε της YG Entairtement...δεν χρειάζεστε μια Ελληνίδα που να ξέρει καλά Αγγλικά, Γαλλικά, Ελληνικά και λίγα Ιαπωνικά στα νέα σας γραφεία;

Δεν χρειάζεται την εξωτική παρουσία μιας πόντιας στην YG Family; Δεν μπορώ να τραγουδήσω αλλά μπορώ να χορέψω και αν έχω μερικά (...) παραπάνω κιλά (...) θα τα χάσω και εγώ όπως τα έχασε και ο TOP..Επίσης μπορεί να μη ξέρω να κάνω kimchi αλλά μπορώ να μάθω να κάνω υπέροχους Λαχαντολμάδες, ή καφέδες ή οτιδήποτε θέλετε...μπορώ να μάθω στην μικρή κορούλα σας Ελληνικά (θα της φανεί πολύ χρήσιμο αφού είναι βρέφος ακόμη). Πάρτε με και υπόσχομαι οτι δεν θα κάνω sexual harrasment στον T.O.P φτάνει να με κοιτάξει για να με αφήσει έγκυο. Καταλαβαίνω κύριε Yang Hyun Seok ότι σαν και εμένα εκεί έξω υπάρχουν εκατομμύρια...αλλά seriously ποια απο αυτές είναι 30 χρονών και κυρίως ποια απο αυτές είναι Πόντια;


Θεέ μου....η κατάσταση μου είναι τραγική....η αβάσταχτη διαπίστωση της αποτυχίας μου, μου προκαλεί να διοχετεύσω την ενέργεια μου και το πάθος μου σε ουτοπικές καταστάσεις...όπως τη σεξουαλική διασταύρωση μου με τον Pharrell και την δημιουργία ενός νέου είδους Οτακουτρεκισμού και την δημιουργία ανύπαρκτων εφηβικών αισθημάτων προς το εικοσιτριάχρονο τραγουδιστή από την Κορέα που αρκεί μόνο ένα βλέμμα του για να κάνει δικό σου boyband....


Αλήθεια στον γάμο μας ο Pharrell Θα δεχτεί τον dr Dre για Κουμπάρο;

Μήπως η λύση στο πρόβλημα μου είναι να φτιάξω ένα Vlog?

Bonus Material :

GD & TOP : Knock out


TOP : Turn it Up


My current ringtone: GD & TOP "High High"

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

5 Φώναξαν:

Geo είπε...

Είσαι σοβαρή κατάσταση κοπέλα μου. Μην το καθυστερείς βρες κάποιον καλό...

Ανώνυμος είπε...

symfwnw me ton prograpsanta !!!!!!!!!!!!

Erisadesu είπε...

ρε πείτε κάτι για να νιώσω καλύτερα
εσείς με καταδικάσατε

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

εγώ αυτό που θα ΄πω είναι ότι ο T.O.P. είναι σαν τα κρύα τα γάργαρα τα νερά!!!!

Erisadesu είπε...

Ά ρε μπρόκολο μονο εσύ με καταλαβαινεις