Retrobaco / レトロバコ

by 19:49 6 Φώναξαν

Είμαι σίγουρη ότι έχετε δει στο Youtube και γενικότερα στο internet ότι υπάρχουν tutorials τα πάντα. Videos για να κάνετε μόνοι σας κοσμήματα, φαγητά, πλεκτά, ανακαίνιση της κουζίνας σας,το σαλόνι σας και πάει λέγοντας. Γενικώς οι άνθρωποι εκεί έξω έχουν σκεφθεί πριν από εσάς για εσάς, έτσι οτιδήποτε θελήσετε να κάνετε και δεν ξέρετε πως...απλά πηγαίνετε στο Youtube και το βρίσκεται εκεί να σας περιμένει.

Οι κρυφές γνώσεις ανοίγονται μπροστά σας και μέσα σε δευτερόλεπτα μπορείτε και εσείς να κάνετε αυτό που θέλετε. Αν είστε δε σαν εμένα και τη Dannosseil τότε η φαντασία σας, σας οδηγάει σε άλλα επίπεδα. Εγώ για παράδειγμα είμαι 100% αισιόδοξη πως μπορώ να κάνω αυτό που βλέπω στο video και όχι απλά να το κάνω, αλλά να το κάνω και τουλάχιστον 10 φορές καλύτερο. Ειδικά μετά που είδα την Dannossiel να φτιάχνει σκουλαρίκια παίρνοντας ιδέες από το Youtube ήμουν πεπεισμένη ότι μπορώ και εγώ να ακολουθήσω το τρανό παράδειγμά της.

Έτσι έρχομαι στο σημερινό θέμα μου. Γιατί αυτοί οι μαλάκες στο Youtube κάνουν τα πάντα να φαίνονται τόσο εύκολα και σε κάνουν να νιώθεις τόσο Looser; Εγώ σήμερα αποφάσισα πως θέλω να μάθω να φτιάχνω πλεκτά λουλούδια...Τι; Τι είναι παράξενο; Γιατί ; Νομίζω ότι η ερώτηση μου ήταν μια απλή καθημερινή απορία, είμαι σίγουρη ότι όλοι θέλετε να μάθετε να κάνετε πλεκτά λουλούδια... Τι θέλω να τα κάνω τα πλεκτά λουλούδια; Ποιος χρησιμοποιεί πλεκτά λουλούδια τι σήμερον ημέρα; Τι ερωτήσεις είναι αυτές;

Καλά καλά το παραδέχομαι η επιθυμία μου ήταν λίγο καθυστερημένη.... αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Λοιπόν.....ακολούθησα τα βήματα από το βίντεο που μπορείτε να το δείτε εδώ και έφτασα ως αυτό το σημείο :


όπως βλέπεται το πλεκτό μου θα έπρεπε να είναι όπως το παραπάνω...ωστόσο μετά από πολλές προσπάθειες και μία απόπειρα αυτοκτονίας το δικό μου είναι έτσι:


Οι ομοιότητες σε αυτές τις φωτογραφίες είναι εμφανές δεν σχολιάζω περισσότερο.

....πόσο καθυστερημένο είναι αυτό που κάνω; Όπως καταλαβαίνετε....νιώθω απόλυτα Looser αυτή τη στιγμή...και λόγο του fail αποτελέσματος και λόγο του ηλίθιου νέου χόμπι μου...που δεν είναι άλλο από το πλέξιμο....Οι ξαδέρφες μου είπαν ότι είναι ένα πάρα πολύ ωραίο χόμπι για να αρχίσω μια που πλησιάζω τα 30 και είπαν ότι πολύ σύντομα θα αγοράσω και γάτες....Anyway...

Ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας το πρώτο μου δημιούργημα. Έφτιαξα το πρώτο μου καλλιτεχνικό δείγμα που θα συγκλονίσει το παγκόσμιο στερέωμα. Το ονομάζω Retrobaco και προέρχεται από την Αρχαία Ιαπωνική λέξη " レトロ タバコバコ" " διαβάζεται Returo Tobacco Bago και σημαίνει αυτό ακριβώς που καταλάβατε. {μετάφραση για τους αργόστροφους Ρετρό θήκη καπνού}

Retrobaco Εξωτερική όψη

Το δημιούργημα μου είναι ένας ύμνος στην δεκαετία των 80s καθώς όλα τα υλικά τα οποία συντέλεσαν στη δημιουργία του είναι γεννημένα σ' αυτή την δεκαετία. Χρησιμοποιήθηκε δηλαδή μαλλί 30 χρονών, κουμπιά από την συλλογή κουμπιών (κοινώς από τα ραπτικά) της μητέρας μου και βελόνες από την δεκαετία του 70.

Retrobaco εσωτερική όψη οι άνισες πλευρές έγιναν για να τονίσουν την διαφορετικότητα όχι επειδή άλλο ξεκίνησα να φτιάξω και άλλο κατέληξα να κάνω.

Δεν είναι δηλαδή μια απλά μια θήκη για τον καπνό μου αλλά μια ιστορική αναφορά στην δεκαετία της παιδικότητας μου και της εξύμνησης της διαφορετικότητας που αυτή η δεκαετία αναγέννησε γι' αυτό και αυτό μου το ποστ θα καταχωρηθεί στο tag Design.......Με λίγα λόγια αυτό το ποστ το έκανα για να πω.... κοιτάξτε τι έκανα, είμαι πολύ χαρούμενη!!!! Greece is for lovers τρέμουν οι καρέκλες σας...έρχεται η Erisabetsu να σας φάει την δουλειά.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

6 Φώναξαν:

dimitris.jp είπε...

περα απο το οτι το retrobako βγηκε παρα παρα πολυ καλο,
πιστευω οτι πρεπει να κατοχυρωσεις την λεξη retrobako και να ξεκινησεις την πρωτη πολυεθνικη που θα ειδικευεται στις ρετρο θηκες καπνου.

δισεκατομμυρια.

Ανώνυμος είπε...

vre paidi m egw otan arxisa na ravw, apotuxhmenes prospatheies ekana !!! twra mporw kai ravw thn organza me to xeri toso lepta pou den fainetai h rafh !!!!!! don't loose your hope !!!!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Geo είπε...

スゴイ!
Χωρίς πλάκα, μια χαρά βγήκε η θήκη. Και το όνομα είναι όλα τα λεφτά ;)

Erisadesu είπε...

Skiarxon Οτι τι ξαναέκανες blog? ή εσύ είσαι άλλος;

Dimitris Jp το πρώτο βήμα για την παγκόσμια κυριαρχία ξεκίνησε. Τρισεκκατομύρια !!!! Όταν θα φτάσω στην κορυφή δεν θα σε ξεχάσω.

Fashionator και εγώ θέλω να μάθω να ράβω...αλλά καλύτερα έτσι θα μάθω να πλέκω και θα σε συμπληρώνω όταν με χρειάζεσαι.

paliokoritso πρόσεξε καλά;
Paliokoritso μη ζητάς πολλά!!
Καλώς ήρθες στο blog μου. Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση

Βορέα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Όλοι!! τα σχόλια σας μου έδωσαν δύναμη και κατάφερα να κάνω το λουλούδι παρακολουθώντας διαφορετικό βίντεο αυτή τη φορά. Ενώ έκανα και ένα λουξ retrobaco για την Dannossiel. (την ξαδέρφη μου απο το άλλο μου blog)

Loatheasone είπε...

There is always my google account :P