Retrobaco / レトロバコ 2

by 19:21 4 Φώναξαν


Αυτό το έφτιαξα για την ξαδερφούλα μου που κάνει μεγάλη υπομονή μαζί μου.
Το μαλλί είναι επίσης Vintage...όπως και η χρυσή κλωστή...Γενικά ότι έχω κάνει μέχρι τώρα
τα έχω κάνει χάρη στα περισσεύματα της μάνας μου.

Αυτό το έφτιαξα λοιπόν με μαύρη κλωστή..ξεκίνησα την όλη φάση για να μάθω να πλέκω και αφού είδα πως το ύφασμα φτάνει για να κάνω μια θήκη ακόμη είπα να το κάνω.


και επειδή είναι για την κοκέτα ξαδέρφη μου είπα να βάλω και μερικές πινελιές χρυσού πάνω του. Η αλήθεια είναι πως αν ήξερα να κεντάω θα κεντούσα πάνω του τα αρχικά D&G αλλά αφού είμαι ακόμη ανάπηρη σ'αυτό τον τομέα είπα να κεντήσω τα αρχικά της...Αλλά επειδή δεν ξέρω να κεντάω όπως αρχικά νόμιζα έκανα κάτι που μοιάζει με μονόγραμμα...Το κακό είναι ότι μοιάζει περισσότερο με Μ ενώ εγώ ήθελα να κάνω Α.




αν και τώρα που το βλέπω στην φοτό πιο πολύ για καμήλα μου κάνει παρά για γράμμα.



Δεν βαριέσαι...τώρα θέλω να μάθω να κάνω και άλλα πράγματα να επεκτείνω την δημιουργικότητα μου να κατασκευάσω αντικείμενα που θα εκτινάξουν την φαντασία του μέσου αστού ανθρώπου. Αντικείμενα πλεκτού design που θα ενώσουν την παγκόσμια κοινωνία του πλεξίματος και της μέσης γεροντοκόρης, που θα αναδείξουν τις αρχές του αειφόρου ανάπτυξης και των ανανεώσιμων πηγών...και άλλες μαλακίες. Είμαι σίγουρη ότι μέχρι να βρω δουλειά θα έχω εξαφανίσει όλα τα πρόβατα της Νέας Ζηλανδίας. Σιγά σιγά πρέπει να μάθω να κάνω πλεκτά και για το καλοκαίρι. Επόμενος στόχος Amigurumi.

Α ναι σε περίπτωση που αναρωτιέστε ναι εγώ ήμουν η καθυστερημένη στο TV100 αν με έδειξε κιόλας ως μάρτυρας αποτυχημένης ληστείας.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

4 Φώναξαν:

Ανώνυμος είπε...

mpravooooooooooooooooo !!!!!!!!! einai poluuuuuuuuuu wraio !!!!!! xwris kamia plaka !!!!! koita na sinexiseis etsi ! se vlepw polu kala ! kai thx gia thn voitheia ! tha se call ama thelw help ! na sai kala !

Geo είπε...

Υπομονή, σιγά σιγά θα γίνεις εξπέρ στο κέντιμα, πλέξιμο και ότι άλλο χρειαστεί ;)

dimitris.jp είπε...

εγινες σταρ του ΤΙΒΙ100;;;

να το ανεβασεις στο γιουριουμπ να το δουμε και εμεις.

καλη τυχη με το amigurumi!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.